Just nu skulle jag utan större tvekan och kanske bara en liten tår från ögat, köpa ett MST 75 och sätta kapen i det......
 
  • Wow
  • Älska
  • Ledsen
AndersPS och 2 till
  • Laddar…
Om man orkar prismatcha på Bauhaus så finns just nu Makitas verktygspaket DLX2127MJ (innehållandes borrskruvdragaren DDF482, slagskruvdragaren DTD152 och 2st 4,0ah batterier) för 2618:-
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
D Denaxe skrev:
Om man orkar prismatcha på Bauhaus så finns just nu Makitas verktygspaket DLX2127MJ (innehållandes borrskruvdragaren DDF482, slagskruvdragaren DTD152 och 2st 4,0ah batterier) för 2618:-
Var?
 
Raskus Raskus skrev:
Var?
Toolab enligt prisjakt. :)
 
P
Nu har Swedol swedoldagarna på nätet igen..
Så ni som missa Hultafors MST 75 har chans igen.... jag beställe ett tillsammas med en massa kläder :cool:
 
Fan också. Bara att slanta upp då.
 
Höghus Höghus skrev:
Och idag kom den andra testpennan
[länk]

Samma skräp som Prylxperten skickade fast i blisterförpackning. Antagligen därför den var lite dyrare.
Det blir reklamation på denna också.
Prylxperten har gett mig fingret, inget intresse av att reklamera där inte.
Fascinerande att en stor spelare som CDON.com lierar sig med sådana blufföretag som Prylxperten och Teknikproffset

/Höghus
Idag kom ett mejl från Teknikproffset Nordic där dom meddelade att dom kommer att kreditera mig och att jag kan slänga pennan.
Jag tar tillbaka mitt omdöme om Teknikproffset Nordic som ett blufföretag.
CDON och Prylxperten står kvar på min shit-list.


/Höghus
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
P
P pleqtiz skrev:
Nu har Swedol swedoldagarna på nätet igen..
Så ni som missa Hultafors MST 75 har chans igen.... jag beställe ett tillsammas med en massa kläder :cool:
Svarar mig själv, står att de har 10+ i lager utav MST 75 men nu när ja fick mail om vad de skickat står dem som restnoterat :thumbdown: Riktigt dålig lagersaldo system:confused:
 
Och de (Swedol) har fortfarande problem med Klarna och postnummer. Jag har dessutom inte fått svar på mitt mejl jag skickade förra veckan. Ruttet tycker jag!
 
B
Anser nog att de är rätt snabba men inte alltid så noggranna eller tydliga i sina svar.
Mailade in en beställning igår fick en orderbekräftelse rätt snabbt, sedan dök det upp en till orderbekräftelse. Dock fel pris men på olika artiklar i de båda ordrarna.

Fick SMS imorse att två paket kommit. Mailade och förklarade dubbletterna och prisfelen med en undran hur jag skulle göra.
Fick svar efter 45min med att de makuleras en order (talar inte om vilken av de tvål) och justerat priset.

Så jag antar att jag ska lista ut själv vilket paket jag ska hämta ut
 
Höghus Höghus skrev:
Idag kom ett mejl från Teknikproffset Nordic där dom meddelade att dom kommer att kreditera mig och att jag kan slänga pennan.
Jag tar tillbaka mitt omdöme om Teknikproffset Nordic som ett blufföretag.
CDON och Prylxperten står kvar på min shit-list.


/Höghus
cdon är en marknadsplats likt ebay eller amazon.
Har du kontaktat cdon för att bli krediterad din felaktigt levererade produkt?
Att du sätter företag på shitlist och kallar dem blufföretag redan innan de svarat dig, som i fallet med Teknikproffset är illa kanske rent av förtal.
Alla företag kan göra fel, vad som avgör hur de är som företag handlar om hur de hanterar felen.
 
Jag vet att tråden spårar då och då, men nu har tråden spårat i flera sidor och dagar.
Jag vill vänligt (och aningen bestämt) be om att ta diskussioner om cdon och dylikt i PM, då det blir många irrelevanta notiser.
Tack :)
 
  • Gilla
Chentin och 10 till
  • Laddar…
j.f.s
T TCG skrev:
cdon är en marknadsplats likt ebay eller amazon.
Har du kontaktat cdon för att bli krediterad din felaktigt levererade produkt?
Att du sätter företag på shitlist och kallar dem blufföretag redan innan de svarat dig, som i fallet med Teknikproffset är illa kanske rent av förtal.
Alla företag kan göra fel, vad som avgör hur de är som företag handlar om hur de hanterar felen.
Förtal mot företag existerar inte så han kan skriva precis vad han vill om dem.

https://lawline.se/answers/kan-man-bega-fortal-mot-foretag
 
  • Gilla
faf och 1 till
  • Laddar…
T TCG skrev:
cdon är en marknadsplats likt ebay eller amazon.
Har du kontaktat cdon för att bli krediterad din felaktigt levererade produkt?
Att du sätter företag på shitlist och kallar dem blufföretag redan innan de svarat dig, som i fallet med Teknikproffset är illa kanske rent av förtal.
Alla företag kan göra fel, vad som avgör hur de är som företag handlar om hur de hanterar felen.
Jag har beställt varorna från Cdon och betalat pengar till Cdon. Jag har väldigt svårt att se att det inte är Cdon jag ingått ett köpeavtal med.

Ja, jag har reklamerat till Cdon.
Och gett cred till Teknikproffset när de insåg att de var ute och cyklade i sin marknadsföring.

Cdon och deras underleverantör PrylXperten har ännu inte gjort avbön, så dom får vara kvar på shit-listan.

/Höghus
 
  • Gilla
faf och 1 till
  • Laddar…
C C.Lundin skrev:
Jag vet att tråden spårar då och då, men nu har tråden spårat i flera sidor och dagar.
Jag vill vänligt (och aningen bestämt) be om att ta diskussioner om cdon och dylikt i PM, då det blir många irrelevanta notiser.
Tack :)
I skrivande stund 6 likes på mitt tidigare inlägg och ingen åthutning från Mod.
Det tycker jag tyder på att det finns ett intresse att rapportera även om citroner i detta forum.

/Höghus
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.