P pleqtiz skrev:
Nu vet inte jag om detta erbjudande redan varit uppe men Bauhaus har bra pris på AEGs gipsskruvdragare med laddare och 2st 2ah batterier för 1195:-
[länk]

Nästan så ja får ett sug själv att beställa ett kit men nu orkar inte jag med några fler batteriplattformar i min samling :worried:
Tack för denna! Kom över 3 AEG maskiner när Jula hade 75% på dem, men bara ett batteri. Nu hade jag kanske allra helst köpt 3/4A men med detta kit fick jag i princip en gratis gipsdragare, så jag slog till!
 
  • Gilla
stigen och 1 till
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Nu vet inte jag om detta erbjudande redan varit uppe men Bauhaus har bra pris på AEGs gipsskruvdragare med laddare och 2st 2ah batterier för 1195:-
[länk]

Nästan så ja får ett sug själv att beställa ett kit men nu orkar inte jag med några fler batteriplattformar i min samling :worried:
Tack för tipset!

Kunde inte motstå det priset. Det blev så klart en beställning!
Kommer att passa fint in i den övriga samlingen AEG-18v maskiner.

Dag
 
  • Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
  • Luna hålsåg i grönt med hårdmetallskär och texten "51 mm 2"" och "TCT" på sidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
M mahus skrev:
Luna hålsågar, storlekar från 19-127 mm alla kostar 49kr+moms= 61,25kr oavsett storlek. Vet inget om kvalitén men jag gillar utformningen med hårdmetallskär. Blir färre bränmärken. Själv kör jag med profits hålsågar med samma utseende. Gäller bara till midnatt.



[länk]
Skriver du 3030 i rabattkodsrutan får du ytterligare 30% fram till midnatt, gäller specialprisprodukter.
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
Hur står de sig mot just profit hålsågarna? Nån som vet?
 
Nu blev man bra sugen. För det priset kanske det inte så gör mycket ifall kvaliteten inte är på topp?
 
Kan inte välja att betala varken med faktura eller kort...
Skärmklipp av betalningsmetodsektion på en webbplats med meddelandet "Det finns inga tillgängliga betalningsmetoder".
 
Artikeln Luna hålsåg hårdmetall universal (Dimension/storlek: 73 mm) finns inte i lager och har därför tagits bort ur varukorgen.

:cry:
 
Klickade hem 5 olika dimensioner, men 73, 111 och 127 va slut...
 
C corre skrev:
Artikeln Luna hålsåg hårdmetall universal (Dimension/storlek: 73 mm) finns inte i lager och har därför tagits bort ur varukorgen.

:cry:
Ja, det gick inte betala och sedan försvann artikel för artikel ur varukorgen.
Lagt ner försöken att handla där nu.
De intressanta dimensionerna av hålsåg är slut och övriga artiklars "specialpris" är knappt billigare eller dyrare än andras normalpriser ens med 30% extra på specialpriset.
 
Fyllde på lagret med 8 hålsågar. 49kr + moms -30% är billigt oavsett dimension
 
Såg att Bauhaus hade en ganska stor andel grejer på utförsäljning nu efter nyår. Inget på nätet utan man får kolla vad dom skrapat ihop.

Ett exempel:
AEG borrmaskin med borstlös motor och ett Bauhaus utförsäljningsetikett på rött underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Karl Hedin i Falun säljer ut alla Festool maskiner med 30% rabatt. Gäller dock inte tillbehör.
 
  • Gilla
Germanpilsner
  • Laddar…
hscn hscn skrev:
Skriver du 3030 i rabattkodsrutan får du ytterligare 30% fram till midnatt, gäller specialprisprodukter.
Synd jag inte såg det innan jag skyndsamt, nöjd och glad, tryckte slutför köp :seenoevil:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.