L Luugen skrev:
Vad tror ni om dewaltpaketet?

[länk]
Jag tror den kommer komma ner mer. Men det är två bra verktyg (jag tror jag har den kombon själv). För borrmaskinen har väl slagborr har jag för mig...?!

Prisgraf över Dewalt borrset DCK2062S2T visar aktuellt pris och historik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
L Luugen skrev:
Vad tror ni om dewaltpaketet?

[länk]
Jag tror inte det var ett tips om verktyg till bra pris (y)
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Nu har dom en mindre :D
 
K
F Freee123 skrev:
[länk]
Det där är inte samma version. Dom blåa(och rosa) kan kontrolleras med en app, det kan inte dom gula.
 
  • Gilla
KjellTimell och 1 till
  • Laddar…
K
Precis, dessa är 2.0. Har hört av ett par att förra XPI (gul/grön/svart) brusar en hel del så fort dom spelar något, både samtal och musik. Förhoppningen är att man rått bot på det i 2.0.
 
P pfb skrev:
150:- för dom här bitsen på K-rauta måste väl vara prisvärt? Tyvärr finns inga i närheten av Linköping :( Ingen linköpingsbo som är ute och far...?

[länk]
De kan vara bra, men de kan också vara rent skräp. Bahco nästan ingenting själva numera, utan sätter sitt namn på produkter som kan tillverkas var som helst, och med vilken kvalitet som helst. Deras enhandstvingar kan ses som ett varnande exempel.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Jag har en lite mindre Bacho-sats som verkar ha bits av helt ok kvalitet. Lika bra som någon lite större Bosch-sats iaf.
 
  • Gilla
Hank_Ö
  • Laddar…
E
F Freee123 skrev:
[länk]
Denna modell går inte att köpa längre direkt från peltor och dom ska sluta med denna. Återstår gör dom blå/rosa med app samt dom svarta peltor xp. Dom är det säkerhet tillbakadragna av en anledning med tanke på att man behåller den betydligt äldre modellen.
 
K
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Jag har fått rapporterat att Karl Hedin ska sluta sälja Festool och därför säljer ut sitt lager nästan till inköpspris.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.