pjfj skrev:
[bild]
GSR 10,8-2 Li för 799:- på Harald Nyborg.

Känns ok.
Måste bara tacka för detta tippset!
Hade tur att få besök från borås i helgen så nu har man maski en :)

Känns som en riktigt trevlig maskin och jag gillar den även fast jag inte dragit en enda skruv än:)
 
LoJo skrev:
Måste bara tacka för detta tippset!
Hade tur att få besök från borås i helgen så nu har man maski en :)

Känns som en riktigt trevlig maskin och jag gillar den även fast jag inte dragit en enda skruv än:)
Har en sådan sedan ett par år och är den dragaren jag använder mest. (y)
Siktar på att införskaffa en till för placering i inne-verktygslådan.
 
Robert-san01 skrev:
Hornbach matchar även Web så länge som det är svenska butiker.
Vad krävs när man är på Hornbach som bevis på Harald Nybergs pris? Skulle ett foto på ett kvitto från Harald Nyberg räcka?
 
Kvitto funkar definitivt. Eller en vild i mobilen på prisetriketten, förutsatt att det framgår vilken vara det är.
 
Felde skrev:
Kvitto funkar definitivt. Eller en vild i mobilen på prisetriketten, förutsatt att det framgår vilken vara det är.
Då kanske någon av er som köpt dem i Borås kan lägga upp ett foto på ett kvitto här? :D
 
pezlin skrev:
Då kanske någon av er som köpt dem i Borås kan lägga upp ett foto på ett kvitto här? :D
Har tyvärr inte fått kvottot än.... men borde gå att fixa när jag får det.
 
bosch kvitto.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fick precis kvittot!
Tyvärr står det inte på kvittot exakt vilken maskin det är utan refererat till ett Harald Nyborg nummer.
Men jag la kvittot vid etiketten på lådan så man ska se vad det är.
Står iaf att det är en bosch skruvdragare för 799 kr och det fanns maskiner kvar när denna köptes. La den så man ser att det är en L-boxx och att det är 2 batterier med enligt etiketten.

Hoppas detta hjälper dig eller andra som är intresserade av maskinen!
 
Men varför finns den inte med på HN's hemsida?
 
thomasx skrev:
Men varför finns den inte med på HN's hemsida?
Misstänker att det är för att dom inte har blå bosch men kom över ett parti till bra pris.
Fast jag vet inte då vi inte har HN där jag bor...
 
HN känns lite som Netto eller Lidl, man får gå in ibland och kika vad som råkar finnas för dagen, de har även bra rea på skruv osv emellanåt.
 
I Karlskrona ville de ha 1399:- för samma paket och förstod inte varför den var så billig i Borås. Tydligen en utgående modell, men Borås-butiken hade visst sänkt den lite i överkant. Så grattis till er boendes i de krokarna!
 
Harald Nyborg Malmö var även de oförstående.

Skitsnack om utgående modell dock skulle jag vilja hävda, GSR 10,8-2 är en existerande modell.

någon som lyckats köpa hos Hornbach eller annan "prisgarantiaktör"?
 
Hornbach har bara 2.0 Ah versionen och den som HN har är väl 1.5 Ah?
Försökte ändå prismatcha på Hornbach med hjälp av kvittot men dom gick inte med på det pga att det inte stod modellbeteckning på kvittot.
1.5 Ah-versionen är väl en utgående modell?
 
HN i Helsingborg matchade priset direkt eftersom de hävdade att de skulle ha samma pris i hela Sverige. Ordinarie 1299. Bra inställning. Håller inte riktigt med föregående jämförelse med Lidl och Netto. De har bra grejor inom vissa segment och även ganska bra priser.
 
bedrup skrev:
Hornbach har bara 2.0 Ah versionen och den som HN har är väl 1.5 Ah?
Försökte ändå prismatcha på Hornbach med hjälp av kvittot men dom gick inte med på det pga att det inte stod modellbeteckning på kvittot.
1.5 Ah-versionen är väl en utgående modell?
1,3 Ah versionen var det jag fick från Borås.
Den lär räcka för mina behov.

Synd att det inte gick med kvittot. Men värt att försöka;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.