Denna typen kallas även bara "pump".
 
ullberg
Jag inflikar då att jag fortsatt är väldigt nöjd med min PP119, jag har dock ett falurött hus, så fasadfärg har jag inte vågat mig på. Hur mycket svagare är 115? jag har väldigt svårt att se att det skulle vara några problem med fasadfärg i min (även om jag då inte provat).

Det känns inte som att den där kommer vara till salu så väldigt länge, borde du inte slå till? (jag antar att du har en plan för att få den till VG) lite risker kan man ju ta...

Det enda jag känner mig tveksam till med PP115 är rengöringen, men det är säkert hyggligt genomtänkt av Wagner.
 
Jo visst, 119 klarar fasadfärg, men den kostar ju 10 papp också :)

Den på blocket är redan såld, jag var för sent ute trots att annonsen inte legat ute länge när jag hörde av mig.
 
Såg att FFX säljer Project 115 för £245, och sedan även den här modellen som har motsvarande spec som Project 115, men det står i FFX beskrivning att den klarar "garden fences, walls, doors, sheds", således utomhusfärger. Men på Wagners hemsida står inget liknande. Förmodligen var de tänkta att klara utomhusfärger men det har visat sig att de inte riktigt håller måttet, så de har backat på det, my guess.

http://www.ffx.co.uk/tools/product/...ech wag0418011 fast and smart sprayer 0418011
 
Nu har Bauhaus fått tillbaka cutters för utomhusbruk (i plåtväska) i sin webshop för 299. Fast minsta man får handla för är ju 499 så man får väl ta två på en gång
 
cjnilsson skrev:
Nu har Bauhaus fått tillbaka cutters för utomhusbruk (i plåtväska) i sin webshop för 299. Fast minsta man får handla för är ju 499 så man får väl ta två på en gång
Jag lyckas bara lägga en i varukorgen. Slut i lagret eller någon begränsning?
 
pelpet skrev:
Jag lyckas bara lägga en i varukorgen. Slut i lagret eller någon begränsning?
Samma här, gissar på begränsning.
 
Ja nått lurt är det
 
Bauhaus har även tomma Essbox för 299kr. I webbshopen.
 
Redigerat:
Robert-san01 skrev:
Jag tog hem en Titan från USA. Tror den landade under 3000kr inkl moms, tull, frakter och transformator.

[länk]

Titan är samma som Wagner och denna har standardfattning på allt så du kan komplettera med slangar, vippor mm. 255XT är lite av en mindre "proffs" mask och klarar att spruta Nordsjö ONE som är en av de tjockare hybriderna utan problem.
Tack för tipset, helt klart ett alternativ för mig. Hur lång var leveranstiden
?

Såg att Bauhaus hade project 115 till ett rätt ok pris, vill bestämt minnas att det var lägre i butiken än angivet pris i webbutiken. Typ 2495 har jag i huvudet.
 
Tog den med Jetcarrier och jag tror det var ca 4v det tog över pölen. 1v till hamn och sedan 4-5v innan jag hade den hemma.
 
Jula club har en våt/torr dammsugare Nilfisk Attix 30 2999:-
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.