Felde skrev:
Inget bra pris, men var inne på Hornbach (Fittja) igår och de höll just på att montera upp en ny verktygsvägg med blå Bosch.
Med tanke på deras prisgaranti mot webb butiker så är det mycket intressant :)


Kan även nämna att Woody i Huddinge har hitachi C6SS för 995kr (cirkelsåg). Fick loss den för ca 850kr på Hornbach.
Tänkte tipsa om detta också. För det jag kollade pris på (GBH 2-24) var dom i alla fall billigare än alla på prisjakt.
 
Klämde på Julas Bosch PSR18 för 999:-.

Tyckte den kändes plastigare än min gamla PSR14.

Kan den vara värd pengarna dock?

Sugen....
 
Köpte. En åt mig å en åt Far. Trodde jag kunde använda bauhaus prisgaranti men icke, den dom säljer är med endast ett batteri så ej jämförbar.

Jaja. Nu har jag köpt.
 
corre skrev:
Den duger mer än väl för hemmabruk. Priset ligger i rätt område. Mycket dyrare än så ska den inte kosta.
pianist skrev:
Också spanat in den där... Sugen... Tyvärr kasst med cash just nu.... Tror det är rätt kurs.
Kan följa upp för skojs skull att jag slog till på denna.
Efter diverse google hittade jag ingen motsvarande kompressor i samma prisläge så det kändes vettigt för kompressorns skull (med insikten att de bundlade verktygen är skit).

Kompressorn funkar riktigt bra, är helnöjd!
Mutterdragaren som var bundlad var sannerligen mög, min batteridrivna Maikta är bättre om än betydligt tyngre och klumpigare.
Dock är inte kompressorn direkt hårdtestad ännu, mest använd till blåsa rent, pumpa luft och till bromsluftare.
Men en vacker dag hoppas jag kunna ebaya hem en prisvärd IR mutterdragare.. sen jävlar :D
 
Nik206 skrev:
Kan följa upp för skojs skull att jag slog till på denna.
Efter diverse google hittade jag ingen motsvarande kompressor i samma prisläge så det kändes vettigt för kompressorns skull (med insikten att de bundlade verktygen är skit).

Kompressorn funkar riktigt bra, är helnöjd!
Mutterdragaren som var bundlad var sannerligen mög, min batteridrivna Maikta är bättre om än betydligt tyngre och klumpigare.
Dock är inte kompressorn direkt hårdtestad ännu, mest använd till blåsa rent, pumpa luft och till bromsluftare.
Men en vacker dag hoppas jag kunna ebaya hem en prisvärd IR mutterdragare.. sen jävlar :D
Jag har köpt mig en IR från andra sidan bukten. Kolla även på Air Cat. En polare köpte deras
dragare och vill man ha extrem kraft till bäst peng så är det nog ett ypperligt alternativ:D....
/
M
 
Redigerat:
  • Gilla
Eddi Thomason
  • Laddar…
ullberg
ullberg skrev:
Kanske, men det var tydligt skyltat på hyllkanten med 3st för 99:-, borde alltså köpt fler än tre...

Ja, plastig kan man säga, grepp i gummi, i övrigt "billig" plast
[bild]
Laddaren är väldigt noname:
[bild]
Följde med några slit-/reservdelar, tur det eftersom det lär vara svårt att få tag på:
[bild]
Nu får batteriet ladda så ska jag se om jag kan dra ett par spik sen...

/U
Jag kanske ska återkoppla: Nu har vi använt denna till att byta taket på båthuset (främst spika läkt, men också annat runt om), om jag tittar i spiklådorna tycks det som att jag dragit knappt 1000 spik med den. Pistolen har funkat utmärkt, några gånger har den klickat men det har alltid varit när batteriet börjar ta slut, ladda upp så är man igång igen.

Det är just batteriet som är min enda invändning, man får ju bara med ett batteri (det levereras två med alla andra pistoler jag sett) och det blir lite stillestånd när det är dags att ladda. Jag har börjat leta efter annat batteri men inte hittat något som verkar passa ännu.

Jag har kört K-rautas 90 spik och Aerfast 60 (eller om den var 65), båda har funkat utmärkt.

På det stora hela är jag efter denna lilla användning väldigt nöjd givet priset, det känns som att den redan betalat sig själv, när man står på ett halt tak med bara en sele som håller en uppe är det underbart att slippa hålla på med hammare och lösa spik.

/U
 
  • Gilla
breakman
  • Laddar…
riba skrev:
Gränsfors yxor med 10% rabatt på ett redan lågt pris och fraktfritt:
[länk]
ange rabattkod
rabatt10
ange rabatt100 så får du 100% rabatt
 
Granngården i Arninge säljer ut AEG/Millwauke slip och kap skivor. Köpte 180 slip och kap, 230 slip på 70% rabatt. De hade rätt gott om dem. Tyvärr hade de bara kap 230 för sten. Tror det blev typ 17kr/st.
 
Har dom några mindre storlekar?
 
Kommer tyvärr inte ihåg, 180 och 230 hade de travar av.
 
Jula säljer AEG BS 14G LI-152C skruvdragare 14.4 v för 995 med snabbladdare och 2 st 1,5 ah batterier. Bör vara ganska prisvärt.
 
Det är standardpriset på Bauhaus har jag för mig.
 
Läge för prismatcha
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.