Stefan N skrev:
1995:- på Bauhaus. [länk]
Hmm, nej, den kostar ju 876:- kronor på Bauhaus då ;)
 
Vadå nej...var ju det jag menade köpa på Bahaus å prismatcha mot Jula.
 
Missade ironin..:)
 
Mattias_Jo1 skrev:
Missade ironin..:)
De e lugnt ;) mitt inlägg var ju dessutom svar på stefans :)
 
Sprang på en reklambanner från Cheapy på en helt annan sida där det står att man får PSR 18 LI-2 (med 1 batteri) för 949kr. Man ska uppge koden "grön bosch" i kassan och det verkar bara funka om man handlar i fysisk butik. Gäller till 16/8. Ska nog in och fråga om koden gäller även andra saker i boschs gröna sortiment.

Jag tog en skärmdump på bannern men vågar inte lägga upp den här (vet inte var gränsen går mellan tips och reklam :) )
 
Jo jag såg den där... Tyvärr ebb i kassan här också...

Ska måla en klassisk gillestuga vit....
 
Suck. Googla inte! Titta inte på Youtube!! Det är farligt!
 
Slamfärg äter på pumpen om det är det dom menar.
Annars är det väl ingen skillnad på vattenbaserad fasadfärg och väggfärg/inomhusfärg förutom ev viskositet och tillsatser?!


Dom 3500 som conrad vill ha för den är ju mer än väl värda om man ska måla om fasaden annars!
 
thomasx skrev:
Den tar visst inte fasad-färg, enligt Wagners hemsida, det var ju både lite lustigt och tråkigt, för det är precis vad jag hade behövt den till. Skulle vara intressant att veta varför

[länk]
Jag skulle misstänka att den inte har kapacitet så man kan köra med tillräckligt stort munstycke för fasad färg, det verkar bara finnas ett mellan och grovt till den.
 
Vad är det då att fundera på? Bara att slå till!! :)
 
Har läst en lån tråd en gång om olika sprutor.
Är det här en sån high pressure low bla bla vad den hette?

Det är väl sånna proffsen kör med?
 
pianist skrev:
Har läst en lån tråd en gång om olika sprutor.
Är det här en sån high pressure low bla bla vad den hette?

Det är väl sånna proffsen kör med?
Nej, detta är en air-free ;) Det är en sådan proffsen kör med, men det beror lite på vilka proffs man menar, dessa är för att måla stora ytor väggar och tak typ.

Fast just denna från wagner kör nog inte proffsen med, det är en DIY-variant :)
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.