borttaget
 
Redigerat:
Essbox nu 199 kr hos Beijer Bygg. Nyttjade prisgarantin på Bauhaus idag , blev 199 kr minus 12% per väska utan snack. Prisgarantin gäller i 10 mils radie från butik samt att varan måste finnas i affär ej Internethandel.
 
  • Gilla
TeroM och 1 till
  • Laddar…
Kanon! Dock är det alltid slut på Bauhaus i Sundsvall av nån anledning
 
En till Essbox skulle inte vart fel, och delat upp inne och utesortimentet. :)

Hur verifieras det att varan finns på lager hos 'konkurrerande och billigare kedja'?

<edit2>
Ser att iaf Beijer visar lagersaldon för butikerna. :) Nice!
 
Redigerat:
woodrat skrev:
Essbox nu 199 kr hos Beijer Bygg. Nyttjade prisgarantin på Bauhaus idag , blev 199 kr minus 12% per väska utan snack. Prisgarantin gäller i 10 mils radie från butik samt att varan måste finnas i affär ej Internethandel.
Var på Beijer idag, deras 199:- gäller endast vid köp av 8 askar skruv till väskan. Detta krav skyltas stort i butiken men står inte omnämnt på Beijers webb så jag fick mina väskor för 199:-

12% mindre hos Bauhaus hade inte varit värt bränslekostnaden eller tiden men däremot när Beijer uppdaterar kraven på sin webb kommer inte prisgarantin hos Bauhaus att gälla längre, shoppa i helgen om ni skall ha från Beijer/Bauhaus (K-Rauta tog 465:- eller ngt annat orimligt) ...
 
  • Gilla
End och 1 till
  • Laddar…
Tack vare tipset här åkte jag till Bauhaus och köpte två lådor utöver den jag redan köpte häromdagen. Gick sedan till informationsdisken med en utskriven sida från Beijer. Inget trassel och jag fick 372 kr insatt på kontot. 175 spänn per låda känns rätt okej. Beställde sedan ett gäng tomma lådor för 8 kr styck från Laitis. (y)
 
jag köpte en på Bejier idag utan krav på 8 skruvlådor, 199:-
:D

Verkar vara en riktigt rejäl/fin låda...kanske skulle köpt fler..
/
M
 
Var i Sundsvall å kollade inga Essbox..
 
trojlee skrev:
jag köpte en på Bejier idag utan krav på 8 skruvlådor, 199:-
:D

Verkar vara en riktigt rejäl/fin låda...kanske skulle köpt fler..
/
M
Bra skit, och klart prisvärd om man betalar 199:- för den.
Även 199:- vid köp av skruv får väl anses ok, om man använder Essves sortiment.
Lådorna hålls på plats i väskan, och lätt att överblicka sortimentet/lagret. :)
 
Mattias_Jo1 skrev:
Beijer kör mkt nu. Dewalt kombi pkt DCK211S2-QW 1995:- ord. 3745:- mm
Nog syns de mer senaste tiden? De ingår i samma grupp som Cheapy osv. Själv har jag både Cheapy och Beijer där jag bor vilket kan tyckas lite märkligt men de har lite olika fokus så det funkar nog därför.

http://dtgroup.dk/profile1/organisation/
 
Nu har Beijer gjort om kampanjen på essbox... Deprimerande att man inte hann med...
Måste tröstköpa nåt annat. Nån annan stans. :banghead:
 
Karl Hedin har Essbox för 279 :- det ser ut som att det är inget annat köpkrav
 
Mell: håller med var precis där. Nån dag försent. :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.