Mikael_L
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag är tyvärr inte så uppdaterad på verktygspriser idag, men är inte detta kombopaket med Makita dragare och slagdragare märke Makita ett bra köp?
Skruvdragarpaket HP457DZ + TD127DZ
18 V Li-Ion 1,3 Ah

Från Jula
[länk]

Men kolla lagersaldot först, slut i fler butiker än det finns kvar i.
Nja, varken batteri eller laddare är kompatibel med LXT-serien, 1.3Ah är ganska klent och laddaren är slöööö (60 min för att ladda ett 1.1Ah batteri).

Redigerat:
D Deathtrip2000 skrev:
Det finns en prisvärd hylsnyckelsats från Bahco på Claes Ohlsson: [länk]
Bahco fortsätter att inge respekt. Förtjänar de det?

Det beror på hur man ser det..........Bachos varuhus sortiment är visst andra grejer än deras fullprisgrejer de säljer till "proffs" Det är ju dock inte lika som förr ändå såklart.

T
Bahco är förstås inte vad det en gång var, men den hylsnyckelsatsen för 299 kr är verkligen inget dåligt köp! :)

screamin-daemon screamin-daemon skrev:
Nja, varken batteri eller laddare är kompatibel med LXT-serien, 1.3Ah är ganska klent och laddaren är slöööö (60 min för att ladda ett 1.1Ah batteri).
Håller helt med, skulle tom vilja påstå att det är ett dåligt köp. Man kan ju vid snabb anblick tro att det är en del i makitas proffsserie LXT. Men så är ju som sagt inte fallet. Någon sorts semi-proffs produktlinje som inte alls är kompatibel med LXT serien gigantiska utbud.

För dryga 500 hundringen extra kan man nog om man hittar rätt kampanj få motsvarande kit från LXT serien med 4Ah batterier och snabbladdare.

Tycker det känns dyrt med de batterierna. 3Ah är väll minimum om man vill få något gjort :)

Oscar II Oscar II skrev:
[länk]

995 kr. Är det bra pris för denna?
Förmodligen inte lika bra pris som tipset i post #4824

Vacmaster grovdammsugare för 599:- på COOP/Bolist i Umeå. Länken är bara för info
Jag vet inte om det är en landsomfattande drive eller bara lokalt.
Det är ju inte Festool men den har 5,5 meter lång slang med inbyggd fjärr i handtaget :love:.
Fäste för att hänga den på väggen, stort filter och verkar ha bra tillbehör för priset.
Jag ska använda den till sotningen då det är möjligt att sätta slang på utblåset. Behållaren är av plast så det är på egen risk.
Kan tänkas vara smidig till bilstäd. (om man är en sån som städar bilen:rolleyes:)

Länk till Youtube

Redigerat:
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag är tyvärr inte så uppdaterad på verktygspriser idag, men är inte detta kombopaket med Makita dragare och slagdragare märke Makita ett bra köp?
Skruvdragarpaket HP457DZ + TD127DZ
18 V Li-Ion 1,3 Ah

Från Jula
[länk]

Men kolla lagersaldot först, slut i fler butiker än det finns kvar i.
Riktigt kasst och dyrt paket, snikmaskiner med uselt batteri. Det är Makitas hemmafixarserie och borde kosta max 1500.

För det priset får man proffsserien på annat håll. T.o.m. Bauhaus har ibland bättre paket med 4,0 Ah och seriösa maskiner för samma pris.

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Förmodligen inte lika bra pris som tipset i post #4824
Är olika set. Classe säljer också deras 91 delars set för 995, slog till på den när det var 20% för ca en vecka sedan.

Edit: Såg nu att de höjt priset till 1899kr.

• Gilla
Karl1234
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.