Är det för rullknivar? Kolla med en mattläggare om du kan få några bitar optima eller eminent det duger bra att skära på

F
Resistor Lotnam skrev:
Jo, vore nog bättre att kontakta proffsprodukter direkt. Tror jag var lite rädd för att dom skulle hitta på något klurigt. Typ ta bort produkten från deras sortiment eller liknande haha

Känns inte livsavgörande eller nåt att vara rädd för direkt. Vad står på spel, är det 50-55kr mer inklusive frakt från fule Harald?

Sprang på detta på Jula i Kristianstad :

MY14HBr.jpg

så ca 649 kr. För mig blev det inget köp då jag tycker ändå att den saknar en hel del saker. Ordinarie pris är 2500 kr.

hsd
Club clas har en liknande låda för en tusing (ordinarie 2299:)

En öppen bitssats med olika skruvmejselbits framför ett tangentbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bra pris vet jag inte än, men köpte den här bitssatsen på Jula idag för 99:-
Den är väl utvald för det jag sysslar med, och vad som går åt.
Ska prova den på jobbet, återkommer om den var nått att ha.

Redigerat:
  • Gilla
Mazen och 2 till
  • Laddar…
Club Clas har 30% på alla trädgårdsmaskiner idag, det blev en Worx 791 sent i säsongen men för 5550 kändes det värt.

F fsn skrev:
Känns inte livsavgörande eller nåt att vara rädd för direkt. Vad står på spel, är det 50-55kr mer inklusive frakt från fule Harald?
Nej, det är såklart inte så mycket som står på spel. Det handlar då om lite under 200kr. Det handlar mer om att det vore surt att betala 200kr extra för en lite matta som man kan skära på... Har nämligen haft dåliga erfarenheter med liknande förut. Det var bara därför jag ville höra mig för innan jag köpte. :p

Isakare Isakare skrev:
[bild]
Har köpt den samma och kan säga att jag tycker den funkar bra, både med slagdragaren och den mindre 10,8:an. Har annars kört både Essve, Bacho och Dewalt satser som ibland varit lite si o så. Får se hur denna håller i längden. Men so far so good...

Isakare Isakare skrev:
[bild]
Jag var riktigt missnöjd med denna, tycker bitsen höll alldeles för kort tid. Så missnöjd att jag kort efter beställde en sats med långa Vera-bits på amazon.de, de har ju gratis frakt över 39euro på många artiklar.

H
D davvel skrev:
beställde en sats med långa Vera-bits på amazon.de, de har ju gratis frakt över 39euro på många artiklar.
Vilka köpte du från Amazon.de?

D
Någon som har en GSR 36 Li? Jag har timmer, gräsklippare och häcksax med 36 Li och många batterier. Vore trevligt med en naken skruvis som kan dela batterier men den ser lite klumpig ut på bild?

Proffsproduktershop.se har 2 för 1 igen till midnatt
Ingen i Dalarna som behöver 10 delars hålsats? 2400 för 2 st

nino nino skrev:
Ska man ha någon speciell kod? Jag blev lite nyfiken, men hittade inget om erbjudandet. (Sen bor jag tyvärr inte i Dalarna heller)

F
nino nino skrev:
3000kr, momsen med... Är fet kod på den rabatten? Jag brukar få deras erbjudande på mail och hittade inget.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.