kulle
Har nilfisk oxå rengöring av filtret med hjälp av slangen ?
Den finessen tycker jag är guld värd på Kärchern
 
kulle kulle skrev:
Har nilfisk oxå rengöring av filtret med hjälp av slangen ?
Den finessen tycker jag är guld värd på Kärchern
Om du menar att man håller för slangen och sedan trycker på en knapp för att blåsa ur filtret så finns det på Nilfisk också. Men jag är dålig på att använda funktionen så filtret brukar täppa igen ändå på min.
 
  • Gilla
kulle
  • Laddar…
Lostmoose Lostmoose skrev:
Med tanke på hur mycket misshandel en nilfisk-sugare på jobbet klarat av är jag rädd att du blir besviken
Det låter ju oroväckande :crysmile:
 
Bra pris på Bacho-tvingar på Jula (i varje fall i Umeå) :)
 
  • Korg full med orange-svarta Bahco-snabbtvingar på rea med prisskylt som visar specialpris och kampanjtext.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
S Setomidor skrev:
Bra pris på Bacho-tvingar på Jula (i varje fall i Umeå) :)
Bra prissänkning iaf, sen om det gör det till ett bra pris får var och en avgöra.
Tidigare tvingar har varit lite si och så tycker jag.
 
  • Gilla
kulle och 1 till
  • Laddar…
kulle
Har inte heller varit särskilt nöjd med deras tvingar :thumbdown:
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
E
kulle kulle skrev:
Har inte heller varit särskilt nöjd med deras tvingar :thumbdown:
Bahco överlag känns som att det gått utför alldeles
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Dom nya bahco tvingarna är katastrofdåliga! Jag köpte 4 eller om det 8 st som jag lämnade tillbaka.
Har nog aldrig sett så dåliga tvingar med så dåligt tryck.
Finns en del Bahco prylar som är okej men tvingarna skulle jag inte ens ta gratis!
 
Mikael_L
E Emil_K skrev:
Bahco överlag känns som att det gått utför alldeles
Så känner jag också.

Bacho har numera blivit ett märke jag alltid ratar...
Det känns som att de helt 100% har sålt bort sitt namn till att bara branda kinaprylar, som jag köper mycket billigare på ebay.
 
Ja, ni kan ju fundera på varför dom kostar 49:- och sen kan ni kolla vad en riktigt bra kostar.
 
Bacho är ju inte riktigt vad det har varit och det vet vi ju men vad jag förstår så har de ett speciellt "billigt" sortiment för just varuhus.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S Stefan1972 skrev:
Bacho är ju inte riktigt vad det har varit och det vet vi ju men vad jag förstår så har de ett speciellt "billigt" sortiment för just varuhus.
Deras sågar som ofta kampanjas håller riktigt bra klass.
Sen köpte jag en kabelsax sist det var mega-rea på Jula, den känns ok, nästan som "CC22 kvalitet" (klassiska med ljusblå handtag).
 
Dizzy84 Dizzy84 skrev:
Idag är det 20% rabatt på K-rauta för SISU medlemmar.

Hur funkar detta med prismatchning på Bauhaus?
Måste man kunna visa att man är medlem eller hur går man till väga?
Nu är ju visserligen klubbdagen över, men visst tog Bauhaus det även om man handlar online.

Vi är inte överens om prissänkningen än, i mailet skrev kundtjänst ett prisavdrags om gör att de hamnar på samma nivå som KRautas pris, och INTE 12% under konkurrenten som man kan läsa på Bauhaus sida.
 
Det ska väl vara 12% under K-Rautas pris?

Men kan dom inte hävda att K-Rautas lagersaldo var på noll och neka dig helt?

Eller har du ett varuhus i närheten som hade låset i butiken vid tidpunkt för beställning?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.