• Gilla
Valkyr
  • Laddar…
20% rabatt på K-rauta idag för SISU medlemmar.
 
  • Gilla
Lostmoose
  • Laddar…
Idag är det 20% rabatt på K-rauta för SISU medlemmar.

Hur funkar detta med prismatchning på Bauhaus?
Måste man kunna visa att man är medlem eller hur går man till väga?
 
Prova chatta med deras support. Sedan printa ut om du känner du behöver bevis...?
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Vad ger 20% på K-rauta:s ordinarie pris för slutpris? Är det ens lönt att prismatcha? Har tittat på deras verktyg många gånger men tycker att deras ordinarie pris är bra mycket högre än andra butikers normalpris.
Ta t.ex Kärchers WD6P Premium dammsugare som K-rauta tar 2595:- för i ordinarie pris och med SISU rabatt vill de ha 2076:- vilket är högre än vad t.ex Bauhaus tar för samma maskin, 1975:- (senast jag var där). Denna maskin har dessutom Jula kampanj på just nu och de vill ha 1499:-. Så på denna maskin är K-rautas 20% ingenting värt......inte ens som "prismatchningspris". 20% behöver inte alltid bli billigare :cry:
 
  • Gilla
magnlar och 2 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Vad ger 20% på K-rauta:s ordinarie pris för slutpris? Är det ens lönt att prismatcha? Har tittat på deras verktyg många gånger men tycker att deras ordinarie pris är bra mycket högre än andra butikers normalpris.
Ta t.ex Kärchers WD6P Premium dammsugare som K-rauta tar 2595:- för i ordinarie pris och med SISU rabatt vill de ha 2076:- vilket är högre än vad t.ex Bauhaus tar för samma maskin, 1975:- (senast jag var där). Denna maskin har dessutom Jula kampanj på just nu och de vill ha 1499:-. Så på denna maskin är K-rautas 20% ingenting värt......inte ens som "prismatchningspris". 20% behöver inte alltid bli billigare :cry:
Instämmer om deras prissättning. Dessutom är deras verktygsutbud sämre än konkurrenterna i mitt tycke. Säljer inte allt ur Hultafors sortiment (går inte beställa det man vill ha), inget Wera. Inget Knipex. Bara de vanligast Essve skruvar på hyllan, går inte beställa annan heller..
 
Dizzy84 Dizzy84 skrev:
Idag är det 20% rabatt på K-rauta för SISU medlemmar.

Hur funkar detta med prismatchning på Bauhaus?
Måste man kunna visa att man är medlem eller hur går man till väga?
Du ska inte behöva bevisa att du är medlem, fick jag till svar efter chat-supporten.
Mailade en bild på KRautas pris till Bauhaus, handlade online.

Återkommer med hur det gick.
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
Är 1869:- för en Nilfisk Aero 31-21 ett bra pris? Normalpris verkar ligga kring 2500:- är det en vettig produkt för hemmabruk framförallt?
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3637423&c=all

Har länge tänkt köpa en grovdammsugare men blivit snål och tänkt att det funkar ju ändå med vanliga dammsugaren kopplad till grovavskiljaren. Smidigt? NEJ men det funkar. Råkades läsa här i forumet om Kärscher WD 6 P och att den gick att få för 1500:- från jula, det ena ledde till det andra och snubblade av en händelse över Nilfisken. Så nu står det och väger lite mellan dom 2. Nilfiken går erbjudandet ut idag dessutom :thinking:
 
kulle
Väldigt bra pris på Kärchern på jula , är mycket nöjd med min.
 
G
S Segge skrev:
Råkades läsa här i forumet om Kärscher WD 6 P och att den gick att få för 1500:- från jula, det ena ledde till det andra och snubblade av en händelse över Nilfisken. Så nu står det och väger lite mellan dom 2. Nilfiken går erbjudandet ut idag dessutom :thinking:
Köpte en WD6 P på Bauhaus till farsan för 1319,12 kr med prisgaranti idag. Bra för de pengarna.
 
  • Gilla
Valkyr
  • Laddar…
G Grief skrev:
Köpte en WD6 P på Bauhaus till farsan för 1319,12 kr med prisgaranti idag. Bra för de pengarna.
Har läst att det är rätt vanligt, har tyvärr inget Bauhaus i närheten.
Lutar mer mot Nilfisken, 3,5m vs 2,2m kan bli en dealbreaker :confused:
 
Jag har en Nilfisk Multi 30 T och den går inte att använda utan hörselskydd. Så ljudnivå är en sak jag kommer att titta väldigt mycket på nästa gång det ska handlas grovis. Hoppas att den pajar snart...
 
Inlägg som ej är länkar raderade. //Mod
 
iSnobben iSnobben skrev:
Jag har en Nilfisk Multi 30 T och den går inte att använda utan hörselskydd. Så ljudnivå är en sak jag kommer att titta väldigt mycket på nästa gång det ska handlas grovis. Hoppas att den pajar snart...
Med tanke på hur mycket misshandel en nilfisk-sugare på jobbet klarat av är jag rädd att du blir besviken
 
Jula (åtminstone Kållered) har Bacho QC-300 tvingar för 49:-/st (ord 149.- )
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.