Dizzy84 Dizzy84 skrev:
Det ska väl vara 12% under K-Rautas pris?

Men kan dom inte hävda att K-Rautas lagersaldo var på noll och neka dig helt?

Eller har du ett varuhus i närheten som hade låset i butiken vid tidpunkt för beställning?
Javisst ska det vara 12% under konkurrentens pris.
Dom har accepterat prisgarantin, KRautas pris gällde bara en dag dessutom, men en bifogad skärmkopia räckte.
 
  • Gilla
Dizzy84
  • Laddar…
I importensketsig skrev:
Tack vare tips i andra tråden blev det just ett okynnesköp av [länk] har ju faktiskt lyckats avstå minidragare (10.8/12) ända fram tills nu, 2017. It's true.

Vilka är dom roligaste/prisvärdaste blå 10.8/12-tillbehören? Lägger förmodligen till en naken slagdragare inom kort som första. Men finns ju en uppsjö, nån som har några favoriter (eller kan avråda från någon av dom)?
Slog också till på den och nu har denna seglat upp i topp på önskelistan, kanske får bli ett inför nästa projekt och ge bort GSRen.
https://www.amazon.de/dp/B0749FV3JB...2NRKS8G0DF20W6100&ie=UTF8&qid=1504508980&sr=3
och en GRO 12V-35 så har man det "nödvändigaste" :cool:

Behöver man bara såga lite så får väl detta ses som väldigt prisvärt
https://www.amazon.de/BOSCH-Monster...coding=UTF8&psc=1&refRID=BN25T1YR0AS2N9X30438
 
S Segge skrev:
Slog också till på den och nu har denna seglat upp i topp på önskelistan, kanske får bli ett inför nästa projekt och ge bort GSRen.
[länk]
och en GRO 12V-35 så har man det "nödvändigaste" :cool:

Behöver man bara såga lite så får väl detta ses som väldigt prisvärt
[länk]
Jag är rätt övertygad om att du kan få ihop det övre kitet billigare än de €744 som Amazon.de vill ha. Vissa kanske heter 10,8V av maskinerna då men..
€349 för Bosch 5tool kit (GSA GOP GLI GDR GSR 3x 1,5Ah)
Sen ~€87 för GST, GKS och GWS /st.

Du känner säkert till www.idealo.de men om inte har så du ett bra ställe att leta lägsta priser på. :)
 
hsd
Tools Vimmerby säljer ut
Reklamblad för TOOLS Outlet försäljning i Vimmerby med upp till 70% rabatt på verktyg och arbetskläder samt information om öppettider och plats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
hsd
Tools i Vimmerby säljer ut
 
  • Annons för 'TOOLS Outlet' med upp till 70% rea på verktyg, maskiner och arbetskläder i Vimmerby.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Segge
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag är rätt övertygad om att du kan få ihop det övre kitet billigare än de €744 som Amazon.de vill ha. Vissa kanske heter 10,8V av maskinerna då men..
€349 för Bosch 5tool kit (GSA GOP GLI GDR GSR 3x 1,5Ah)
Sen ~€87 för GST, GKS och GWS /st.

Du känner säkert till www.idealo.de men om inte har så du ett bra ställe att leta lägsta priser på. :)
Ja några 100 lappar sparar man nog, får dock lägga till 2st L-boxx och insatser också.
 
S Segge skrev:
Ja några 100 lappar sparar man nog, får dock lägga till 2st L-boxx och insatser också.
Du får dom med L-boxx för runt €100 styck (y)
Så du får 3 L-boxxar + den större för mindre pengar.
 
  • Gilla
Segge
  • Laddar…
Microkatten
Rådalen Rådalen skrev:
Om någon är påjakt efter städprylar

[länk]
Skall prylarna användas av bönder som behöver hjälp med sitt utsäde, eller ev något för sexologen?

Städutrustning från Nilfisk inklusive dammsugare, högtryckstvätt och rengöringsprodukter mot en mörk bakgrund med konfettimönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
toolman77 och 6 till
  • Laddar…
Hahahaha jag missade helt felskrivningen
 
Inte 2 för 1 men 40% är inte att förakta.

https://www.proffsproduktershop.se/


Skärmdump som visar erbjudande med 40% rabatt på verktyg och hältagningsprodukter, rabattkod 4040.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
Hej! Såg precis att jag missade 40% på "Proffsprodukter". Jag har inte hört om sidan förut och tog en koll på deras webshop och ser då att dom har en egen sektion som heter "OLFA produkter" och kommer på att jag länge velat köpa en bra skärmatta!

Dom har en matta som är:
600 x 450 x 1,5 mm för 350 SEK

Vet att jag har sett samma matta i harald nyborgs webshop:
600 x 450 x 1,6 mm för 119 SEK

Bor inte i närheten av harald nyborg så då måste jag eventuellt betala frakt för ca. 40kr. Prossprodukter har därimot alltid fraktfritt och prisgaranti (+5% rabatt).

Min fråga är om ni tror att jag kan få mattan på prisgaranti från proffsprodukter? Kan inte tänka mig att OLFA gör särskildt många skärmattor som är 600 x 450. Står visserligen upgett 0,1 mm mer tjockelse på harald nyborgs hemsida... rätt stor skillnad på 350kr och 113kr

Edit: Länkar

Proffsprodukter
Harald Nyborg
 
  • Gilla
Valkyr
  • Laddar…
F
Resistor Lotnam skrev:
Hej! Såg precis att jag missade 40% på "Proffsprodukter". Jag har inte hört om sidan förut och tog en koll på deras webshop och ser då att dom har en egen sektion som heter "OLFA produkter" och kommer på att jag länge velat köpa en bra skärmatta!

Dom har en matta som är:
600 x 450 x 1,5 mm för 350 SEK

Vet att jag har sett samma matta i harald nyborgs webshop:
600 x 450 x 1,6 mm för 119 SEK

Bor inte i närheten av harald nyborg så då måste jag eventuellt betala frakt för ca. 40kr. Prossprodukter har därimot alltid fraktfritt och prisgaranti (+5% rabatt).

Min fråga är om ni tror att jag kan få mattan på prisgaranti från proffsprodukter? Kan inte tänka mig att OLFA gör särskildt många skärmattor som är 600 x 450. Står visserligen upgett 0,1 mm mer tjockelse på harald nyborgs hemsida... rätt stor skillnad på 350kr och 113kr

Edit: Länkar

Proffsprodukter
Harald Nyborg

Det skulle förvåna mig mycket om det inte är samma matta. Ochvarför skulle du inte få utnyttja prisgarantin?

Men det bästa vore väl att kontakta Proffsprodukter direkt istället för att be om gissningar här?

En sak skall du ha med dig bara, Proffsprodukter har konstant rea och otroliga rabatter och "ordinarie pris" är att beteckna som ett dåligt skämt strax över gränsen till vad som är lagligt skulle jag tro. Men vet man bara om det så spelar det ju mindre roll.
 
F fsn skrev:
Det skulle förvåna mig mycket om det inte är samma matta. Ochvarför skulle du inte få utnyttja prisgarantin?

Men det bästa vore väl att kontakta Proffsprodukter direkt istället för att be om gissningar här?

En sak skall du ha med dig bara, Proffsprodukter har konstant rea och otroliga rabatter och "ordinarie pris" är att beteckna som ett dåligt skämt strax över gränsen till vad som är lagligt skulle jag tro. Men vet man bara om det så spelar det ju mindre roll.
Jo, vore nog bättre att kontakta proffsprodukter direkt. Tror jag var lite rädd för att dom skulle hitta på något klurigt. Typ ta bort produkten från deras sortiment eller liknande haha
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.