3 780 268 läst · 12 845 svar
3780k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Intressant tanke, men det är nog en god idé att betala varan först innan man kräver de 12 procenten, så Bauhaus inte "råkar" ha sänkt den centralt. Gissar att de rustar sig mot K-Rautas kampanj.thomasx skrev:
På de varor som finns i båda affärerna är det en bra tanke. Men det blir ändå lite jobbigt för oss i Halmstad när det är 10 mil till närmaste Bauhausthomasx skrev:
Det är därför man handlar först och sedan kräver pengarna tillbaka. De har svårt att argumentera med dig om vad prylen kostar hos dem när du har ett kvitto med priset på och samtidigt kan visa upp att den är billigare hos någon annan handlare.Robert63 skrev:
OT:
För länge sedan hade Elgiganten 200% prisgaranti. Det ledde till att jag tjänade 1000kr på att "köpa" en mobil hos dem. Kort därefter försvann deras något för generösa prisgaranti tyvärr. Lyckades dock tjäna lite pengar på det.
Säger de så, är det bara att säga - Ok! och skynda sig till kassan. Så får man se vad man får betala. Jag tvivlar på att de på kundtjänst klarar att sänka priset centralt på en specifik så pass enkelt och kvickt, om det nu är så att de försöker luras, vilket jag betvivlar. Den enskilde anställde på kundtjänst har nog inget incitament att hålla på så.Robert63 skrev:
Tänkte bara återkoppla till mitt sänksågsköp från Axminster.
Varorna kom precis. Beställde i tisdags em och får dem levererade till dörren 3 dagar senare, fraktfritt.
Rätt OK service.
Fick UK kontakten på sladden så jag måste fixa adapter innan provkörning.
Sen är det bara ta fram björkplywooden och dra igång skåpbygget.
Varorna kom precis. Beställde i tisdags em och får dem levererade till dörren 3 dagar senare, fraktfritt.
Rätt OK service.
Låter bra 👍Upfront skrev:Tänkte bara återkoppla till mitt sänksågsköp från Axminster.
Rätt OK service.
Jag beställde varor från Zalando i tisdags, de är inte ens skickade....
Kan det vara så att Elbutik först köper från Kina efter din beställning, sen levereras det till dem och därefter skickas vidare till dig? Då låter 2 veckor rimligt om det tar 8-9 dagar från Kina till ElbutikRamnemark skrev: