3 782 669 läst · 12 851 svar
3783k läst
12,9k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Ser nu att det är en hel del verktyg som är på auktion hos fogden. Sluttiderna är just nu och fram till lunchtid imorgon.
Väldigt blandat sortiment och märke.
Bosch, Festool, Hilti, Metabo mm.
http://kronofogden.se/Soklosore.html?query=*&100.5b117ff713f41e6eb05be=Verktyg&startAtHit=0
Väldigt blandat sortiment och märke.
Bosch, Festool, Hilti, Metabo mm.
http://kronofogden.se/Soklosore.html?query=*&100.5b117ff713f41e6eb05be=Verktyg&startAtHit=0
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Det störiga är att jag inte vill blanda märken.. Har bosch blå:
Borrhammare
Skruvdragare 18v
Skruvdragare 10,8v
Sticksåg
Är det idiotiskt när det finns kampanjer på Dewalt och makita? Speciellt eftersom jag letar efter en bra kap/gersåg och sänksåg..
Och eventuellt en handöverfräs/överhandfräs (vilket är rätt?) men det känns som det får komma senare om jag behöver det, vet inte hur mycket möbler jag kommer att bygga..
Borrhammare
Skruvdragare 18v
Skruvdragare 10,8v
Sticksåg
Är det idiotiskt när det finns kampanjer på Dewalt och makita? Speciellt eftersom jag letar efter en bra kap/gersåg och sänksåg..
Och eventuellt en handöverfräs/överhandfräs (vilket är rätt?) men det känns som det får komma senare om jag behöver det, vet inte hur mycket möbler jag kommer att bygga..
Redigerat:
Känner igen mig själv där när det gäller att blanda olika märken även om jag själv har MakitaHusägaren87 skrev:Det störiga är att jag inte vill blanda märken.. Har bosch blå:
Borrhammare
Skruvdragare 18v
Skruvdragare 10,8v
Sticksåg
Bosch GCM kap och gersåggersåg har du ju som alternativ, de tycks ha fått bra kritik här på forumet iaf, har själv kilt lite åt det hållet men har inte slagit till på någon ännu.
Enligt vad jag fått höra heter det handöverfräs, precis som handborrmaskin, man säger ju inte borrhandmaskin
Medlem
· gävleborg
· 3 623 inlägg
märken på batterimaskiner förstår jag att man vill ha maskiner som passar med batterierna.
jag kör makita 18v
makita 10,8 volt.
dewalt sticksåg
bosch cirkelsåg
bosch kap gersåg
meec borrhammare (höll längre än hålet den var avsedd för, alltså har jag den "gratis" mot om jag hyrt en hilti eller motsvarande)
jag kör makita 18v
makita 10,8 volt.
dewalt sticksåg
bosch cirkelsåg
bosch kap gersåg
meec borrhammare (höll längre än hålet den var avsedd för, alltså har jag den "gratis" mot om jag hyrt en hilti eller motsvarande)