Bra funktion, synd att dom är så hiskeligt osnygga bara..... Eller jag menar - att dom inte passade min smak :)

Biltemas är vitt. Har ett sådant som "lackbås".

nino skrev:
väger 33kg och nersatt från 4899:- till 999:-
1499:- med 3 sidor
1199kr resp 1599kr när jag kollar nu.

Jag har biltemas, det är helt ok undantaget en liten detalj, det är allt annat än regntätt!
Biltema har ju tyvärr inte några väggar heller, skulle gärna ha två stycken.
Men annars är det jäkligt smidigt.

Sedan är det lite dumt med svart, eftersom det stjäl så mycket ljus.

Jag körde i år med framgång Harald Nyborgs lite kraftigare variant, men stormsäkring som tillägg. Mycket nöjd, inget sönder.

Jag var på jakt efter en borrhammare och hittade Ryobi R18SDS-0 till 20% rabatt på ordinarie pris på http://www.hylte-lantman.com/. Dom verkar ha en drive med 20% på många Ryobi verktyg.

Nu har jag ingen erfarenhet av Ryobi men jag hoppas att den duger till mitt hemmafixande.

U
Masarin skrev:
Jag var på jakt efter en borrhammare och hittade Ryobi R18SDS-0 till 20% rabatt på ordinarie pris på [länk]. Dom verkar ha en drive med 20% på många Ryobi verktyg.

Nu har jag ingen erfarenhet av Ryobi men jag hoppas att den duger till mitt hemmafixande.
Eftersom du skriver att du inte har någon erfarenhet av Ryobi så vill jag bara kolla så att du vet om att maskinen kommer utan laddare och batteri. Ska du köpa fler saker från Ryobi samtidigt så blir det säkert bra. Annars blir den där borrhammaren dyrare än du tänkt.

Maskinen i sig har jag ingen erfarenhet av. Jag använder en röd meec från Jula. Dock med sladd...

U
Vinter10 ger fortfarande 10% rabatt på bygghemma.se, apropå prisjämförelsen ovan. Dealen hos toolab är fortfarande bättre, men i rena pengar skiljer det under en hundring.

Toolab levererar med TSVH 3 och den kostar 550:- om du köper den lös.:)

U
Därav att jag tycker toolabs deal är bättre ;)

Ville mest påminna om rabattkoden.

....och köper man på bygghemma lär man ju få vänta en halv istid på att få prylarna. Toolab är snabba tror jag.

• Gilla
Husägaren87
  • Laddar…
Någon som vet hur länge "vinter10" fungerar på bygghemma?
Är i färd med att beställa div badrumsprylar för över 20 000:- och det känns lite onödigt att inte nyttja 10% rabatt på det.

Förlåt för lite OT, men liite "On topic" också! 😛

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.