MathiasS skrev:
....och köper man på bygghemma lär man ju få vänta en halv istid på att få prylarna. Toolab är snabba tror jag.
Jag köpte Bosch XC10 på Bygghemma för 6500:- i mellandagarna när det var 25% på Bosch+koden. Fick hem den (& fräs) på ett par dagar bara, var mitt första köp där och det gick jäkligt smidigt måste jag säga men som sagt min enda erfarenhet av dem.
 
Dizzy84 skrev:
Någon som vet hur länge "vinter10" fungerar på bygghemma?
Är i färd med att beställa div badrumsprylar för över 20 000:- och det känns lite onödigt att inte nyttja 10% rabatt på det.

Förlåt för lite OT, men liite "On topic" också! 😛
Be om en offert annars.
Även fast de hade 30% rabatt på fönster sparade jag 12000kr när jag beställde mina. Drygt 15% rabatt utöver de 30% se redan hade :)
 
Fairlane
Min lilla erfarenhet av bygghemma..,
Första gången beställde vi parkett till ett mycket bra pris. Det fungerade utmärkt.
Andra gången la jag lite i kundkorgen och avbröt. Strax senare fick jag ett mail med 5% och en fråga varför jag avbrutit. Nu tänker jag inte köpa utan rabatt.
 
Ramnemark skrev:
Be om en offert annars.
Även fast de hade 30% rabatt på fönster sparade jag 12000kr när jag beställde mina. Drygt 15% rabatt utöver de 30% se redan hade :)

Låter intressant. Samtal eller hur tog du kontakt.
Blir att ta tag i detta imorgon. Tack för tipset!
PM kanske om du har något att tillägga så slipper tråden handla om bygghemma...
 
Redigerat:
Jag har gjort 6 beställningar i vinter (kom på mer och mer) och bygghemma hade bäst pris utan vinter10 koden och det blev ju ännu bättre när jag hittade den. Jag har inte upplevt mer än 3-5 dagars leveranstid
 
Har beställt grejer några gånger oxå, inga problem.
 
  • Gilla
smedbror
  • Laddar…
under_construction skrev:
Eftersom du skriver att du inte har någon erfarenhet av Ryobi så vill jag bara kolla så att du vet om att maskinen kommer utan laddare och batteri. Ska du köpa fler saker från Ryobi samtidigt så blir det säkert bra. Annars blir den där borrhammaren dyrare än du tänkt.

Maskinen i sig har jag ingen erfarenhet av. Jag använder en röd meec från Jula. Dock med sladd...
Jodå, jag är medveten om att det inte är med batteri och laddare. Min förra granne var nog norra Europas största ryobi samlare, han skulle sponsra mig met ett batteri och laddare ;)
 
Snailman
Dizzy84 skrev:
Någon som vet hur länge "vinter10" fungerar på bygghemma?
Är i färd med att beställa div badrumsprylar för över 20 000:- och det känns lite onödigt att inte nyttja 10% rabatt på det.

Förlåt för lite OT, men liite "On topic" också! 😛
Det gäller tom 31e januari enligt mejlet jag fick 23 dec.
 
Norge är ju inte med i EU så det kan bli strul med tull och moms osv.
 
Nja, borde väl finnas avtal mellan de skandinaviska länderna, eller?
 
Där ser man!
 
Ganska självklart när man tänker på det. För om så hade varit fallet hade ju Norge kunnat utnyttja EU:s tullfria system utan att vara medlem.
 
Ett litet lokalt tips för oss i södra närke, under hindersmässan så har varuhuset i Rönneshytta en del rabatter, främst på Husqvarnas grejer, både gräsklippare och skogsutrustning. Och Aspen för 19:-/liter.

http://www.varuhuset.se
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.