V
Behöver en bra cirkelsåg för hemma bygge. Kanske skulle slå till på en Bosch då, vilken rekommenderar ni?

Kacper skrev:
Proffsmagasinet har rea på alla Bosch-maskiner
kod: BOSCHJUL ger 10% rabatt idag
kod: BOSCH8 ger 8% rabatt

[länk]
Kan man inte kombinera rabatterna så har http://www.lindarn.se bättre priser utan rea på de sågar som jag tittade på.

Om det är billigare på bygghemma då är här en kod från elpaco

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Just, den hade ja glömt, såg att de stod nåt om 25% på Bygghemma och tänkte att de nog var den. :)
Under 2500:- för GKS65GCE om en sån kan locka.

V
Ja det kunde va lagom för mig! 1690:- på Hylte...

Har gått och funderat på en 18v borrskruvdragare en längre tid nu och tänkte att det kanske dyka upp något fint nu i mellandagsrea tider. Någon som har span på en prisvärd produkt?
Skulle egentligen föredra maktia men är öppen för andra förslag också!

Hade inte classe i sjön ett bra erbjudande på dewalts 18v, tyckte ja såg de i reklam bladet

mrjim
Om du vill ha Makita så finns det ett kombipaket 18v på Bauhaus för 2595kr, ska ha kostat 4195 kr enligt Bauhaus .

KOMBOKIT 18V MAKITA DDF453, DTD146

mrjim skrev:
Om du vill ha Makita så finns det ett kombipaket 18v på Bauhaus för 2595kr, ska ha kostat 4195 kr enligt Bauhaus .

KOMBOKIT 18V MAKITA DDF453, DTD146
Det tipset tackar jag för! Kommer inte åt Bauhaus sida på jobbet men får ta mig en närmare titt när jag kommer hem. Lät förvånansvärt billigt för två maskiner får jag säga.

Festool är jag på jaktefter, någon som set något erbjudande? kod eller liknande?

Linus Eriksson skrev:
Det tipset tackar jag för! Kommer inte åt Bauhaus sida på jobbet men får ta mig en närmare titt när jag kommer hem. Lät förvånansvärt billigt för två maskiner får jag säga.
Det är dom små 2.0 Ah batterierna som följer med tyvärr.

Det får väll duga med 2x2AH batterier till en början och sedan komplettera med ett 4AH när behovet visar sig. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.