Mikael_L
Hmmm
jag var klart sugen på att klicka iväg ett köp.
Men då inget direkt behov finns inom planeringshorisonten och då jag verkligen saknar ett oändligt stort garage så lyckades jag stoppa pekfingret. :)
 
Mikael_L skrev:
Hmmm
jag var klart sugen på att klicka iväg ett köp.
Men då inget direkt behov finns inom planeringshorisonten och då jag verkligen saknar ett oändligt stort garage så lyckades jag stoppa pekfingret. :)
Friskhetstecken eller störning...?
 
  • Gilla
-RB- och 3 till
  • Laddar…
Min erfarenhet av lackfräs är att det inte är ett precision verktyg utan ett verktyg för att ta bort det värsta och sen gå på med finare grejer.
Jag slipar golv titt som tätt och kommer man till ett fernissat golv så kan man grova med lackfräs innan man går på med slippapper, så snygga till trösklar och dörrar tror jag inte på ( sälj den till mig istället :D )
 
nino skrev:
Min erfarenhet av lackfräs är att det inte är ett precision verktyg utan ett verktyg för att ta bort det värsta och sen gå på med finare grejer.
Jag slipar golv titt som tätt och kommer man till ett fernissat golv så kan man grova med lackfräs innan man går på med slippapper, så snygga till trösklar och dörrar tror jag inte på ( sälj den till mig istället :D )
Erkänn du är bara grinig för att du missade detta erbjudandet eftersom du tog sovmorgon imorse!!!;)
 
Hillevide! Den skulle jag inte tvekat en sekund på. Måste. Ha. Bevakning. På. Den. Här. Tråden. Feck!
 
  • Gilla
corre och 1 till
  • Laddar…
Kromo skrev:
Erkänn du är bara grinig för att du missade detta erbjudandet eftersom du tog sovmorgon imorse!!!;)
Grinig: JA som fan
Sovmorgon: nej klockan ringde 0600
 
nino skrev:
Grinig: JA som fan
Sovmorgon: nej klockan ringde 0600
Ja men0600 är ju sovmorgon:p nu förstår jag att ni hantverkare aldrig kommer i tid om ni inte börjar jobba tidigare på dagarna!!! :thumbdown: alltså detta är ett skämt så ingen disskution om lata habtverkare eller ej nu tack!
 
Redigerat:
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Fan jag missade den med. Har en trappa som ska slipas ner :/
 
  • Gilla
olofh
  • Laddar…
Morgonpigga Byggahusare som slagit till på lackfräsen borde starta en hyrpool så att alla får ta del av de billiga maskinerna. Jag är förstås inte heller bitter. ;)
 
  • Gilla
Ramnemark och 3 till
  • Laddar…
badtastex skrev:
Morgonpigga Byggahusare som slagit till på lackfräsen borde starta en hyrpool så att alla får ta del av de billiga maskinerna. Jag är förstås inte heller bitter. ;)
Igår svor jag lite över att sambon skulle iväg tidigt så jag åkte på att lämna barnen tidigt så jag jobbar em och normalt sett har sovmorgon efter 2 fm-skift..
Nu känns det inte lika jävligt ;)
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson och 1 till
  • Laddar…
Ingen som vill sälja sin? Billigast på prisjakt är 2799kr :(
 
Fick just tel från Bolist, de makulerar min order pga prisfel på hemsidan.. suck
 
Den här gången fällde dom istället för friade..
Fick samma telefonsamtal.
 
Tur man inte hann beställa då :)
 
Detta kan faktiskt vara ett stort problem för bolist! Jag tror at folk blir osäkra på priset på hemsidan låter bli att nästa gång handla där eftersom risken finns att man förlorar några dagar innan man vet om det stämt eller ej! Dessutom visar de att de inte står för vad dom säljer och inte har koll! Även om det är en förlust tror jag att företag tjänar på att inte bråka visst de förlorar på den enskilda affären men i det stora hela visar de att de står för goodwill och sina misstag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.