3 850 595 läst · 13 027 svar
3851k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Min erfarenhet av lackfräs är att det inte är ett precision verktyg utan ett verktyg för att ta bort det värsta och sen gå på med finare grejer.
Jag slipar golv titt som tätt och kommer man till ett fernissat golv så kan man grova med lackfräs innan man går på med slippapper, så snygga till trösklar och dörrar tror jag inte på ( sälj den till mig istället )
Jag slipar golv titt som tätt och kommer man till ett fernissat golv så kan man grova med lackfräs innan man går på med slippapper, så snygga till trösklar och dörrar tror jag inte på ( sälj den till mig istället )
Erkänn du är bara grinig för att du missade detta erbjudandet eftersom du tog sovmorgon imorse!!!nino skrev:Min erfarenhet av lackfräs är att det inte är ett precision verktyg utan ett verktyg för att ta bort det värsta och sen gå på med finare grejer.
Igår svor jag lite över att sambon skulle iväg tidigt så jag åkte på att lämna barnen tidigt så jag jobbar em och normalt sett har sovmorgon efter 2 fm-skift..badtastex skrev:
Nu känns det inte lika jävligt
Detta kan faktiskt vara ett stort problem för bolist! Jag tror at folk blir osäkra på priset på hemsidan låter bli att nästa gång handla där eftersom risken finns att man förlorar några dagar innan man vet om det stämt eller ej! Dessutom visar de att de inte står för vad dom säljer och inte har koll! Även om det är en förlust tror jag att företag tjänar på att inte bråka visst de förlorar på den enskilda affären men i det stora hela visar de att de står för goodwill och sina misstag.