Ramnemark skrev:
Bara för det är rabatt så ligger deras hemsida nere :/. Svårt att förklara för frugan vad hon ska köpa ;)
Ta bara det dyraste som de har, så sparar du ju mest pengar! 😉
 
  • Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
Toolab har demodag i sin butik den 15/10. Vissa erbjudanden kommer även finnas på nätet. Främst Festool och Dewalt verkar det som. Vilka varor som kommer att ingå i näterbjudande hittar man här på hemsidan. Observera att priserna inte avslöjas förrän på dagen.
 
  • Gilla
Jckssn
  • Laddar…
En rotex skulle sitta fint!
 
image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
_paul_ skrev:
[länk]

Färg- och lackfräs LF 724-S i METABOX 591 SEK
Beställt!

Kollade eg inte ens vad jag klickade i.. men det kom bekräftelsemail, så nåt måste blitt rätt :)

1000 tack för tipset!
 
FredrikR skrev:
Beställt!

Kollade eg inte ens vad jag klickade i.. men det kom bekräftelsemail, så nåt måste blitt rätt :)

1000 tack för tipset!
Velade i 3 min innan jag beställde. Ska erkänna att jag inte riktigt vet vad jag ska med den till. Bor i ett nybyggt hus utan trapp (de verkar vara poppis vid renovering av just trappor).
Kan jag använda denna för att plana till övergången vid skarvade träytor? Enkelt exempel, bygg en trälåda och vill ha jämn kant där sidorna möter botten, blir ju alltid en liten nivåskillnad för mig :)
 
_paul_ skrev:
[länk]

Färg- och lackfräs LF 724-S i METABOX 591 SEK
Sneglat på en sån där länge och väl - I en MetaBox för det priset så är det inget att fundera över - Tack så mycket! (y)

Dessutom fri frakt inser jag när mailet dyker upp...
 
eidlert skrev:
Velade i 3 min innan jag beställde. Ska erkänna att jag inte riktigt vet vad jag ska med den till. Bor i ett nybyggt hus utan trapp (de verkar vara poppis vid renovering av just trappor).
Kan jag använda denna för att plana till övergången vid skarvade träytor? Enkelt exempel, bygg en trälåda och vill ha jämn kant där sidorna möter botten, blir ju alltid en liten nivåskillnad för mig :)
Borde funka finfint till de du nämner.. vi har 2 trappor.. och visst finns väl tankarna på att renovera en av dom iaf, men..
Det var 'slå till pris' :)
 
_paul_ skrev:
[länk]

Färg- och lackfräs LF 724-S i METABOX 591 SEK
Tack för tipset!

Tänkte att jag skall köpa precis en sådan imorse när jag tittade på våra slitna trösklar. Har dessutom en ektrappa som är vitmålad som kommer få smaka på lackfräsen.
 
Beställt! Tusen tack för tipset!
 
Här med en beställd. Hade aldrig gissat när jag vaknade imorse att jaga kulle under förmiddagen bli ägare till en laxkfräs som jag egentligen inte behöver men det var billigt och verkade bra. Plus att jag har massor fönster som behöver en omgång!
 
Tycker det verkar som dom gjort en repris på det dom gjorde med dyckertpickan för ett tag sedan. Ska bli intressant att se hur dom hanterar det denna gången.
 
dof skrev:
Tycker det verkar som dom gjort en repris på det dom gjorde med dyckertpickan för ett tag sedan. Ska bli intressant att se hur dom hanterar det denna gången.
Hur löste dom dyckertpickan? Fick alla som beställt? :)
 
Jag har också beställt. Tack för tipset.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.