3 782 907 läst · 12 851 svar
3783k läst
12,9k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Toolab har demodag i sin butik den 15/10. Vissa erbjudanden kommer även finnas på nätet. Främst Festool och Dewalt verkar det som. Vilka varor som kommer att ingå i näterbjudande hittar man här på hemsidan. Observera att priserna inte avslöjas förrän på dagen.
Velade i 3 min innan jag beställde. Ska erkänna att jag inte riktigt vet vad jag ska med den till. Bor i ett nybyggt hus utan trapp (de verkar vara poppis vid renovering av just trappor).FredrikR skrev:
Kan jag använda denna för att plana till övergången vid skarvade träytor? Enkelt exempel, bygg en trälåda och vill ha jämn kant där sidorna möter botten, blir ju alltid en liten nivåskillnad för mig
Borde funka finfint till de du nämner.. vi har 2 trappor.. och visst finns väl tankarna på att renovera en av dom iaf, men..eidlert skrev:Velade i 3 min innan jag beställde. Ska erkänna att jag inte riktigt vet vad jag ska med den till. Bor i ett nybyggt hus utan trapp (de verkar vara poppis vid renovering av just trappor).
Kan jag använda denna för att plana till övergången vid skarvade träytor? Enkelt exempel, bygg en trälåda och vill ha jämn kant där sidorna möter botten, blir ju alltid en liten nivåskillnad för mig
Det var 'slå till pris'
Här med en beställd. Hade aldrig gissat när jag vaknade imorse att jaga kulle under förmiddagen bli ägare till en laxkfräs som jag egentligen inte behöver men det var billigt och verkade bra. Plus att jag har massor fönster som behöver en omgång!