560 743 läst · 12 030 svar
561k läst
12,0k svar
Tesla och kollektivavtal
Du vet alltså hur många här agerar men kritiserar @AndersMalmgren när han gissar saker om dig? Det kanske är flera som borde sluta gissa?BirgitS skrev:
BirgitS skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 416 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 416 inlägg
Okej, jag tycker väldigt många här framför saker som att Transportstyrelsen ska skicka ut registreringsskyltar på något annat sätt, att folk som strejkar eller blockerar vissa arbetsuppgifter ska avskedas eller att blockaden ska stoppas på något annat sätt, och mycket annat liknande. Så på vilket sätt är sånt inte att strunta i de lagar och avtal som gäller?Alfredo skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlägg
Så du har alltså koll på vilka tjänstemän som tar vilka beslut i statligt ägda bolag och vilken politisk inriktning dom har?AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlägg
Jag ser inget han säger som "info", det vänligaste jag kan benämna det som är väl att det säkert är hans uppfattning och att han gör sitt bäste utefter sina förutsättningar. Det är väl också det enda man kan kräva av folk.AndersMalmgren skrev:
CityMail har huvudavtalet för utdelning av brev från statliga myndigheter. I de områden de delar ut (drygt 50% av alla hushåll och långt större del av företagen) är det alltså de som delar ut det mesta från skatteverket, transportstyrelsen m fl. Av någon anledning vill de dock inte dela ut större försändelser.