116 875 läst · 563 svar
117k läst
563 svar
Tegelvilla 1962
HPL- som står för High Pressure Laminate eller högtryckslaminat, är ett otroligt reptåligt material. Det tål upp till ca 180 grader och har hög resistens även mot starka vätskor, detta gör laminat till ett perfekt ytskikt att använda i kök eller i andra tuffa miljöer.jockeping skrev:
Teknisk information
Utförande: Svart marmor
HPL-Laminat som ytskikt, spånskiva under
Värmetålig
Slittålig
Matt i ytskiktet
Kopierade från Bauhaus
Jag tycker det ger en mer stilren look med 1vägs och känner att vi inte behöver mer än 2st 1vägs i dagsläget, dessa uttagen kommer bara användas till mixer/elvisp och andra maskiner som bara används tillfälligt. Skulle jag däremot kanske börja dricka kaffe eller dylik och vill ha nån maskin ståendes och känner behov av fler utag så är det ju lätt att byta dessa igen, svart design kan vara en bra idee dock så ska nog fundera lite på detta, tack för tipset det hade jag faktiskt inte ens tänkt påR felixmartensson skrev:
Blir att åka förbi grossisten idag efter jobbet och kika lite
Elko plus är ett snyggt svart uttag. Finns både 1 o 2-vägs. Bygger inte mkt från väggen och är helt slätt.
https://www.eldirekt.se/elmaterial/eluttag/elko-plus/elko-plus-2-vags-uttag
https://www.eldirekt.se/elmaterial/eluttag/elko-plus/elko-plus-2-vags-uttag
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
bra Det är väldigt skönt att ha några extrauttag, skönt de gånger som man faktiskt råkar koppla in en massa saker samtidigt (tex när ni får den tokiga idén att bjuda in grannparet på middag och behöver både stavmixer, kaffebryggare, brödrost och glassmaskin samtidigt för att få till den där förrätten som såg så god ut på teve)Biggie skrev:
Tack @jockeping,@Mazen och @Chrille.B det värmer!
@Chrille.B ja jag velade länge om jag skulle kakla eller hitta på något annat, sen sprang jag på denna skivan på Bauhaus och fastnade direkt då jag trodde den skulle matcha fint till både luckor och bänkskiva, vart också väldigt nöjd när jag fick dit första skivan igår!
Jag skrev i en annan tråd när någon frågade att det gick på strax under 4tkr men jag rotade fram kvittot imorse, det visade sig va lite billigare till och med!
Största anledningen till att det blev skiva utan skarvar eller kakel med fogning va nog att nu har skiten ingenstans att sätta sig! Blir nog väldigt smidigt att torka av och hålla ytan fräsch!
@Chrille.B ja jag velade länge om jag skulle kakla eller hitta på något annat, sen sprang jag på denna skivan på Bauhaus och fastnade direkt då jag trodde den skulle matcha fint till både luckor och bänkskiva, vart också väldigt nöjd när jag fick dit första skivan igår!
Jag skrev i en annan tråd när någon frågade att det gick på strax under 4tkr men jag rotade fram kvittot imorse, det visade sig va lite billigare till och med!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Största anledningen till att det blev skiva utan skarvar eller kakel med fogning va nog att nu har skiten ingenstans att sätta sig! Blir nog väldigt smidigt att torka av och hålla ytan fräsch!
Redigerat: