Tänker ni ta Covid-19 Boostervaccindosen?

• Antal röster
    295
H
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Men du tar dig rätten att bestämma dig för att propagera för sprutorna och utsätter andra för fara.
Eftersom det är bevisat att det räddar en massa liv och och och förhindrar i det flesta fall svår sjukdom. Ja, tillsammans med samlad vetenskap så propagerar jag gärna för vikten av att vaccinera sig och ta ett samhällsansvar! Är övertygad om att den samlade vetskapen är betydligt mer lämpad för bedömning än vad du är.
Trump teorin ger jag inget för!

• Gilla
Krille4 och 5 till
  • Laddar…
BirgitS
Men du tar dig rätten att bestämma dig för att propagera för sprutorna och utsätter andra för fara.
Och du tar dig rätten att bestämma dig för att propagera mot vaccinet och utsätter därmed andra för fara.

• Gilla
Guzzi och 7 till
  • Laddar…
Blodsoppen
H HEM2121 skrev:
Eftersom det är bevisat att det räddar en massa liv och och och förhindrar i det flesta fall svår sjukdom. Ja, tillsammans med samlad vetenskap så propagerar jag gärna för vikten av att vaccinera sig och ta ett samhällsansvar! Är övertygad om att den samlade vetskapen är betydligt mer lämpad för bedömning än vad du är.
Trump teorin ger jag inget för!
Får göra dig besviken och berätta att Trump är för vaccinering mot Covid

• Ledsen
mikethebik
  • Laddar…
H
Får göra dig besviken och berätta att Trump är för vaccinering mot Covid
Trump var för att dricka desinfektionsmedel medel, vilket gjorde att flera dog som inte förstod bättre.
Där sätter vi stopp. Avböjer alla framtida kommentarer från dig! Vilket du måste respektera!

• Gilla
  • Haha
Krille4 och 1 till
  • Laddar…
Blodsoppen
H HEM2121 skrev:
Trump var för att dricka desinfektionsmedel medel, vilket gjorde att flera dog som inte förstod bättre.
Där sätter vi stopp.
Det är ju verkligen en myt. Han har aldrig sagt det visa mig bevis så tror jag dig. Men han sade att hydroxyklorokin var bra

• Wow
kashieda
  • Laddar…
H
Det är ju verkligen en myt. Han har aldrig sagt det visa mig bevis så tror jag dig. Men han sade att hydroxyklorokin var bra
Sluta, det finns inspelat, så bara sluta! Kommentera inte mig mer, varken nu eller i framtiden. Respektera det!

• Gilla
  • Haha
Krille4 och 2 till
  • Laddar…
?
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Blodsoppen
H HEM2121 skrev:
Sluta, det finns inspelat, så bara sluta! Kommentera inte mig mer, varken nu eller i framtiden. Respektera det!
Det står dig fritt att blocka mig

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Som jag kommer ihåg det, så tyckte Trump att man borde testa att injicera desinfektionsmedel.
Är det lämpligare? Eller det kanske också är en myt?

2:a på den.

• Gilla
Krille4 och 1 till
  • Laddar…
H
L Lilak skrev:
Som jag kommer ihåg det, så tyckte Trump att man borde testa att injicera desinfektionsmedel.
Är det lämpligare? Eller det kanske också är en myt?
Ja, det var så det var eller om det var båda delarna, dricka och/eller injicera, mycket har kommit ur Trumps mun:sweat::D

• Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
?
BirgitS BirgitS skrev:
Lögn
Brorsan fick erfarenheten att hans bieffekter med eksem (som han aldrig nånsin haft innan) var bara trams. Så fort han nämnde att bieffekten kom efter sprutan så var det NEJ.
Och det var ändå 3 läkare han tog kontakt med i olika led.
Nu gick det bort efter nån månad men ändå. Han anmälde inte bieffekten dock.

Så inget negativt, absolut inte =) Även om det var en enkel.

• Gilla
Blodsoppen
  • Laddar…
BirgitS
? Rkarlsson skrev:
Brorsan fick erfarenheten att hans bieffekter med eksem (som han aldrig nånsin haft innan) var bara trams. Så fort han nämnde att bieffekten kom efter sprutan så var det NEJ.
Och det var ändå 3 läkare han tog kontakt med i olika led.
Nu gick det bort efter nån månad men ändå. Han anmälde inte bieffekten dock.

Så inget negativt, absolut inte =) Även om det var en enkel.
Tråkigt för din bror och själv har jag erfarenhet av att plötsligt få eksem som inte har att göra med något vaccin. Men det har ju inget att göra med det som Blodsoppen skrev och som jag svarade på.

• Haha
  • Gilla
tompas11 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.