23 448 läst · 427 svar
23k läst
427 svar
Tänker ni ta Covid-19 Boostervaccindosen?
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 4 967 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 4 967 inlägg
Eftersom det är bevisat att det räddar en massa liv och och och förhindrar i det flesta fall svår sjukdom. Ja, tillsammans med samlad vetenskap så propagerar jag gärna för vikten av att vaccinera sig och ta ett samhällsansvar! Är övertygad om att den samlade vetskapen är betydligt mer lämpad för bedömning än vad du är.Blodsoppen skrev:
Trump teorin ger jag inget för!
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 438 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 438 inlägg
Får göra dig besviken och berätta att Trump är för vaccinering mot CovidH HEM2121 skrev:Eftersom det är bevisat att det räddar en massa liv och och och förhindrar i det flesta fall svår sjukdom. Ja, tillsammans med samlad vetenskap så propagerar jag gärna för vikten av att vaccinera sig och ta ett samhällsansvar! Är övertygad om att den samlade vetskapen är betydligt mer lämpad för bedömning än vad du är.
Trump teorin ger jag inget för!
Jo den stollen höll ju på att stryka med... hade det inte varit att läkemedelsbolagen var så snabba med ny medicin så hade det nog varit kört för honom.Blodsoppen skrev:
https://www.dagensmedicin.se/alla-nyheter/lakemedel/trumps-antikroppscocktail-pa-vag-till-sverige/
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 4 967 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 4 967 inlägg
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 4 967 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 4 967 inlägg
ni båda har fel. Trump sa aldrig dricka men injektioner. Den som missat att han sa det bor under en sten.Blodsoppen skrev:
President Trump claims injecting people with disinfectant could treat coronavirus - YouTube
Som jag kommer ihåg det, så tyckte Trump att man borde testa att injicera desinfektionsmedel.Blodsoppen skrev:
Är det lämpligare? Eller det kanske också är en myt?
2:a på den.
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 4 967 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 4 967 inlägg
Här har du en till version av vad han sa eller inte....H HEM2121 skrev:
Men det viktiga är att han sannolikt fått en svår Covid utan Trumpcocktailen och efter det så var det ingen diskussion om vaccinet.
https://naringslivets-medieinstitut.se/vad-trump-faktiskt-sa-om-desinfektionsmedel/
Brorsan fick erfarenheten att hans bieffekter med eksem (som han aldrig nånsin haft innan) var bara trams. Så fort han nämnde att bieffekten kom efter sprutan så var det NEJ.BirgitS skrev:
Och det var ändå 3 läkare han tog kontakt med i olika led.
Nu gick det bort efter nån månad men ändå. Han anmälde inte bieffekten dock.
Så inget negativt, absolut inte =) Även om det var en enkel.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 438 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 438 inlägg
Tråkigt för din bror och själv har jag erfarenhet av att plötsligt få eksem som inte har att göra med något vaccin. Men det har ju inget att göra med det som Blodsoppen skrev och som jag svarade på.? Rkarlsson skrev:Brorsan fick erfarenheten att hans bieffekter med eksem (som han aldrig nånsin haft innan) var bara trams. Så fort han nämnde att bieffekten kom efter sprutan så var det NEJ.
Och det var ändå 3 läkare han tog kontakt med i olika led.
Nu gick det bort efter nån månad men ändå. Han anmälde inte bieffekten dock.
Så inget negativt, absolut inte =) Även om det var en enkel.