1 682 726 läst · 3 257 svar
1683k läst
3,3k svar
Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan
Nu börjar vi snacka, kommer det en byggvideo på youtube?Ola C skrev:Jaha, någon måste ju ta ner tråden till normal nivå igen, jag offrar mig så ni andra slipper skämmas.
Ugnsklockaövertäckning. Verkar som en banal sak men ack så viktig. Den där klockan är som en strålkastare på natten o lyser i ögonen på sambon. Hållt på med diverse fullösningar som postitlappar o annat ett tag men nu blev det en aningen finare mer permanent fullösning. Den flyttas åt sidan till "parkeringsläget" då man använder ugnen o måste se vad det står på displayen.
Två ekbitar hoplimmade, inlimmade neodymmagneter i toppen o fanér för att täcka magneterna, faneret skymtar på sista bilden.
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Verktygstokig
· Halland
· 7 597 inlägg
Solskyddsfilm! Ett måste till allt från väckarklockor till indikatorlampor.Ola C skrev:Jaha, någon måste ju ta ner tråden till normal nivå igen, jag offrar mig så ni andra slipper skämmas.
Ugnsklockaövertäckning. Verkar som en banal sak men ack så viktig. Den där klockan är som en strålkastare på natten o lyser i ögonen på sambon. Hållt på med diverse fullösningar som postitlappar o annat ett tag men nu blev det en aningen finare mer permanent fullösning. Den flyttas åt sidan till "parkeringsläget" då man använder ugnen o måste se vad det står på displayen.
Två ekbitar hoplimmade, inlimmade neodymmagneter i toppen o fanér för att täcka magneterna, faneret skymtar kanske på sista bilden om man vet om det.
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Du kanske snarare borde fråga varför hon sover i köket😆.Frustrator skrev:
Kanske om ett par månader, mycket att redigera för att få till en så komplicerad film.I ivp skrev:
....o det säger du nu? Jag låtsas som jag inte läste det där.AXS skrev:
Kul att ha fått till fotomöjligheter i garaget. Ni får stå ut med att det kanske kommer fler skrytbilder nu. Fast det här är kanske lika mycket ett tips som skryt. Enkla små lådor att bygga av spillbitar (ok, alla har kanske inte just mahognyspill) som går rätt fort att fixa. I med lite låtsasfin choklad med guldpapper från Lidl, så har man billiga presenter som är väldigt uppskattade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 243 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 243 inlägg
Ett väldigt billigt och snabbt alternativ är ju att stänga sovrumsdörren 😇🙏Ola C skrev:
(Fast det kanske tar längre tid att snickra en dörr)
Redigerat:
Tanken från början var en underdel till ett vitrinskåp, men så lät jag toppskivan gå ut över sidostyckena av gammal vana, och så var den planen körd.
En tjock-tv-liknade skapelse som kanske blir ett kaffeavställningsbord eller ett sängbord. Han som får inflyttningspresenten får avgöra.
Mahogny, svartbetsade ekben och björk ilådirna.
En tjock-tv-liknade skapelse som kanske blir ett kaffeavställningsbord eller ett sängbord. Han som får inflyttningspresenten får avgöra.
Mahogny, svartbetsade ekben och björk ilådirna.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto