jonmo skrev:
Reggat, här ska gås på mässa! Ska bli kul att träffas Masses, det är jag som har barnvagnen. :)
Schweet... Ska bli kul att träffas! :)

Jag gillar onsdagar

Hehe det blir kanske bara du och jag, Pär! :wow:
Tror du det kommer fler om man lockar med lite Festool reklamprylar ;)

• Gilla
Alex Höglund och 2 till
  • Laddar…
Jag ska verkligen försöka komma... måste hitta någon som kan hämta barnen bara...

• Gilla
pär h
  • Laddar…
Mikael_L
Masses skrev:
Hehe det blir kanske bara du och jag, Pär! :wow:
Tror du det kommer fler om man lockar med lite Festool reklamprylar ;)
Om du skänker bort Dominos som reklamprylar blir jag verkligen tvungen att släpa mig dit. :D

Det är för mycket den veckan för att jag ska kunna ta en kväll, får nöja mig med mässbesöket.

Vi tänkte besöka Hyvlar.se efter mässan. Sedan bär det av mot en bit mat någon stans i storstaden.

Är det fler som är intresserade?

Krilleman
Intresserad absolut, men jag har en dotter på full tid som belastar försäkringskassans utbetalningskonto till min glädje.

Är små rörmokande tjejer välkomna måntro?! :wow:

Nu är det fixat! Jag kan komma!

Det vore kul å dyka upp för en bit käk å något att skölja ned det med, när och var?

Vi är några som tänker träffas på mässan. Sedan åker vi till hyvlar.se i farsta när mässan stänger vid fem. Men jag tror hyvlar.se har öppet från fem. Efter vi varit där så åker vi mot söder någon stans.

Hinner inte hem. Övernattar i Istanbul istället.
Ha det så kul!
/B

Tämligen fail för min del. Barnvagn var ej tillåten, och trots att jag var väldigt tydlig med att det inte skulle vara något problem var det helt omöjligt att få gå in. Tydligen var en sovande ettåring ett oöverstigligt hinder för mig. :(

St Patricks bar. Götgatan 29 ( götgatsbacken) kl 19 bokat bord i pär.
Alla är jätte välkomna.

Jäkligt synd att jag inte kunde dyka upp, jag som var så sugen nästa gång ska jag prioritera bort onsdagens fasta aktiviteter. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.