..snapphane... jo jo, norr om östgötagränsen har man hört att dom rådbråkas... men det var kanske förr :p

Klart man ställer upp! På öl då! Eller var det mjöd som vi sa ? Nu när vi hittat Kafe Mix igen.

• Gilla
Alex Höglund
  • Laddar…
Jag är inte så kinkig, jag kan dricka mig mätt på öl :D
Var i Gamla Stan förra helgen på ett ställe som hette Ardbeg eller nått sånt. Fantastiskt utbud av både whiskey och öl. Men Kafe Mix funkar säkert hur bra som helst!

Lite öl är ju aldrig fel. Och som exilsnapphane kanske man får översätta ;)

Ardbegembasy är trevligt, Monks har bra i Gamla stan med.
CafeMix är lite mer prisvärt, allt från billig stor stark till finare öl på flaska i sortimentet. Och rätt trevligt rum att sitta i.

Låter ju hur fantastiskt som helst... (y)

Ähå fin besök i stora staden. Självklart så kommer jag

• Gilla
Alex Höglund
  • Laddar…
Trevligt Pär! Ser jag fram emot...

Det drar ihop sig... vore kul om fler anmälde intresse! Inget datum är satt än men

Alternativt om ni ska till Nordbygg mässan så kommer jag stå i Festool utställningen. (y)
Vore roligt att få se några Byggahusare där!

Jag är med om det passar datummässigt.

• Gilla
Masses
  • Laddar…
Masses skrev:
Det drar ihop sig... vore kul om fler anmälde intresse! Inget datum är satt än men

Alternativt om ni ska till Nordbygg mässan så kommer jag stå i Festool utställningen. (y)
Vore roligt att få se några Byggahusare där!
Fixar du fribiljetter och barnpassning så dyker jag upp! ;)

Nu vet inte jag hur det funkar med biljetter. Men jag får info från nordbyggmässan. Har väll fylt i något någon gång i samband med biljettköp. Men i dessa infomejl så kan jag skriva ut en biljett gratis.

Reggat, här ska gås på mässa! Ska bli kul att träffas Masses, det är jag som har barnvagnen. :)

Något förslag på datum? Jag hoppas kunna vara med med men är i Buenos Aires och är osäker på när jag kommer hem.
/B

ullberg
bengtn skrev:
Något förslag på datum? Jag hoppas kunna vara med med men är i Buenos Aires och är osäker på när jag kommer hem.
/B
Får erkänna att jag blir lite avundsjuk, inte säker på när det är dags att åka hem från Buenos Aires, men kan åka hem för Nordbygg - låter som du lever livet Bengt! ;)

Ni vet att utställarna inte får servera något starkare än folköl i år? Så ingen blir besviken ;)

Föreslår onsdagen den 6/4...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.