488 714 läst · 2 312 svar
489k läst
2,3k svar
Stigens verkstadstråd!
Allvetare
· Tullinge
· 6 034 inlägg
Nät har jag tänkt på. Men det stannar som allt vid tanken. Problemet med alla dessa hotell är att de även har restaurang.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 214 inlägg
Alla bättre hotell har väl restaurang? Även om de här då för tankarna till filmklassikern Delikatessen.
Allvetare
· Tullinge
· 6 034 inlägg
”Öppna era hjärtan”
Våldspiralen i Sverige har nu också nått vårt område. Denna veckan har två huvudlösa rådjur hittats på tomter i området.
I går flyttade denna skönhet in på vår tomt och låg hela eftermiddagen på samma ställe.
En huvudjägare tycks gå lös i området. Dags för en ”Våldskommission” eller? 🤔
Dag
Våldspiralen i Sverige har nu också nått vårt område. Denna veckan har två huvudlösa rådjur hittats på tomter i området.
I går flyttade denna skönhet in på vår tomt och låg hela eftermiddagen på samma ställe.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dag
Huvudlösa som i halshuggna!? 😐stigen skrev:”Öppna era hjärtan”
[bild]
Dag
Allvetare
· Tullinge
· 6 034 inlägg
Det börjar bli blodigt även o rådjurens undre värld.
Jag misstänker att det är ledaren som låg där. Du får nog passa dig.
Rådjurs Gangsta. Dessa bör man passa sig. De har redan visat vem som bestämmer. Ett av deras farligaste vapen är något som Kallas för The Eye. De vapnet har även börjat sprida sig bland vår yngre medlemmar. Där kan den orsaka skador på plånboken.
Jag misstänker att det är ledaren som låg där. Du får nog passa dig.
Rådjurs Gangsta. Dessa bör man passa sig. De har redan visat vem som bestämmer. Ett av deras farligaste vapen är något som Kallas för The Eye. De vapnet har även börjat sprida sig bland vår yngre medlemmar. Där kan den orsaka skador på plånboken.
Jag hörde och såg hur hackspetten gick loss på vårt hotell. Mycket våldsamt hackande och inte mycket kvar efteråt. Så ett nät är en bra sak™.imported_Benno skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 627 inlägg