Bonazzi Bonazzi skrev:
Har du också en bänkskiva under tvättmaskinen som sitter på skåpet under? Hur har du då fäst den på ovansidan av skåpet? Tack så mycket!
Yes har en bänkskiva under maskinerna, den är skruvad genom nedreskåpen in i skivan bara.

• Gilla
Bonazzi
  • Laddar…
@Kvackatore @Joonathaan

Snabb fråga, på vilken höjd har ni satt skenan som maskinerna står på? För att vara i linje med skåpen bredvid. Jag har tex satt ett högskåp till vänster om där ”överskåpet” och maskinen ska sitta.

Ska jag räkna från och med högskåpets nedersta kant + 40 cm - 6cm så att upphängningsskenans nedersta kant hamnar rätt och att högskåpet och skåpet som maskinen ska stå på skall hamna i linje?

Tusen tack för svar!

Bonazzi Bonazzi skrev:
@Kvackatore @Joonathaan

Snabb fråga, på vilken höjd har ni satt skenan som maskinerna står på? För att vara i linje med skåpen bredvid. Jag har tex satt ett högskåp till vänster om där ”överskåpet” och maskinen ska sitta.

Ska jag räkna från och med högskåpets nedersta kant + 40 cm - 6cm så att upphängningsskenans nedersta kant hamnar rätt och att högskåpet och skåpet som maskinen ska stå på skall hamna i linje?

Tusen tack för svar!
Som jag skrev så har jag ingen upphängningsskena. 😉 Funkar utmärkt enbart med ben så länge man säkrar att det inte kan röra sig.

Bonazzi Bonazzi skrev:
@Kvackatore @Joonathaan

Tusen tack för svar!
Jag har fixerad överskåpen på väggen med två bultar i vardera hörn.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.