Har märkning vid handtaget på samtliga lådor (Ex, träskruv, maskinskruv, JR-klammer, klammer, diverse, ... )Nimajneb skrev:
Och på dom lådorna som innehåller lite diverse har jag satt en extra märkning på utsidan (ex, listskruv, fransk skuv, distanser, ...)
Sedan har jag märkt alla facken med dimensioner/storlek. Material som man inte går att förväxla eller självklara produkter har jag inte märkt.
Vissa lådor är märkta med orginal-beskrivning. Har några lådor med bara ESSVE-produkter. Där har jag klippt ut benämningen från förpackningen och monterat på respektive fack med dubbelhäftande tape. Övriga har jag märkt med dymo-märkning.
Produkter som diskuteras: "listskruv"
Golv- & listskruv
Golv- och listskruvar är specialdesignade för att användas vid fästning av golv, lister och socklar. Dessa skruvar har ofta en tunn profil och en liten huvuddiameter för att minimera synligheten när de är på plats, samtidigt som de ger en
Läs mer
var på Classe häromdagen och sprang på denna (är nog en nyhet för hösten):
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=152251231
Såg och kändes inte så dum, lösa småburkar i lådan och endast 199 kr. Ska nog plocka på mig några själv när jag har bilen med mig till Classe.
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=152251231
Såg och kändes inte så dum, lösa småburkar i lådan och endast 199 kr. Ska nog plocka på mig några själv när jag har bilen med mig till Classe.
Jag var in på k-rauta i helgen och hittade en smidig sortimentlåda på rean.
Skulle kosta 300kr i vanliga fall.
Den rymmer mycket och är extremt robust, dessutom är nästan alla fack lösa så man kan ta med en bara om man vill.
Passade bra i denna tråden tyckte jag.
Skulle kosta 300kr i vanliga fall.
Den rymmer mycket och är extremt robust, dessutom är nästan alla fack lösa så man kan ta med en bara om man vill.
Passade bra i denna tråden tyckte jag.
Dessa rekommenderas. Har två sedan tidigare och de är kanon.skalman1 skrev:
Så här tio år senare drar jag tillbaka min rekommendation. Lådorna är bra så länge en inte behöver något ur dem, de tar nämligen fantastiskt stor plats när de är öppna. I princip måste man öppna dem på golvet eller ha en halv arbetsbänk ledig vilket man snart tröttnar på. Har inte använt mina på många år nu.nanowire skrev: