Hur som helst så kan vi väl kanske sluta diskutera själva fotograferingen i den här tråden. Alla vet att man inte får, men ibland måste man knäcka ett ägg för att göra en omelett,och tråden blir ju hopplöst trist utan bilder...

• Gilla
Maria T och 16 till
  • Laddar…
R Rkarlsson skrev:
Sitter du i en bilkö i 3 timmar hoppas jag att du stänger av motorn, speciellt om det inte är minusgrader ute. Då är du parkerad.
Nu var det ju ett exempel, så det var ju ett dumt svar på en diskussion.
Jag hoppas du förstår vad jag menar.

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Hur som helst så kan vi väl kanske sluta diskutera själva fotograferingen i den här tråden. Alla vet att man inte får, men ibland måste man knäcka ett ägg för att göra en omelett,och tråden blir ju hopplöst trist utan bilder...
Jag håller med.(y)
Jag tycker bara det är roligt att diskutera o besvara, o därför spårar det iväg ibland. Sorry.
Jag lägger härmed ned den diskussionen o hoppas på fler bilder i tråden!

• Gilla
kristofo
  • Laddar…
H
useless useless skrev:
Ohh. Du har en sån där bil som ser snabb ut redan när den står still.
ja enda chansen att få en berlingo att bli snabb.

Kändes mycket tryggt... :thinking:
Lastbil med öppen bakdörr lastad med lösa träbitar på en parkeringsplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
MasMats och 4 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotös skrev:
Kändes mycket tryggt... :thinking:
[bild]
Trots att det inte är rätt surrat så är det ändå bättre än många av bilderna i tråden, förstängt framåt _och_ spännband. ;)

• Gilla
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
Förvisso. Dock syntes hur bitar började åka bakåt när ekipaget åkte iväg. Hur många lister som var kvar när han var hemma är oklart. :D

• Gilla
Violina
  • Laddar…
T
Egen bild. Hur många fel hittar ni? :rofl:

Släpvagn parkerad framför ett modernt hus med terrass, med sjö och landskap i bakgrunden.
Skapa konto

Bidrar med denna:
Röd kranbil från Frosings i en rondell tagen från en dashcam, molnig himmel i bakgrunden.
Skapa konto

Som jag såg på YT igår, här:

• Gilla
bakterie
  • Laddar…
T Turbo_Tail skrev:

[bild]
Skulle väl vara kultrycket om du inte har gömt något under kåpan. Beroende på hur styv stången är kanske den svajar lite mycket längst bak också.

T
P Prodigys skrev:
Skulle väl vara kultrycket om du inte har gömt något under kåpan. Beroende på hur styv stången är kanske den svajar lite mycket längst bak också.
Nu är detta en bild från ifjol, men nja, flaggstången är nog så pass lätt att det kunde aldrig vara problem med ett negativt kultryck. Jag är klen och bar ju den själv utan problem. TotalvIkten lär väl röra sig om högst 40-50 kg? Jag tänkte främst på surrningen fram/bak och så är jag osäker på reglerna kring överhänget. Jag körde ekipaget ca 25 km utan problem, men en nitiskt trafikpolis skulle säkert ha hittat något att anmärka på. Men jag vet nog inte vad jag kunnat göra annorlunda med samma släpvagn.

G
T Turbo_Tail skrev:

[bild]
Borde väl vara ok, jag hade nog pallat nåt under flaggstången i bakkant så den inte varit så nära marken.

Fario Fario skrev:
Måste ställa en fråga till er som har koll.
Jag tillhör de som glatt använder min cykelvagn (som jag byggde av barnens gamla cykelvagn) när jag handlar, noterar att man inte ser många cyklar på Bauhaus direkt...

En cykel är ju ett fordon och min första tanke är fordon som fordon. ”Transportstyrelsens föreskrifter och allmänna råd om lastsäkring och kontroll av lastsäkring på och i fordon".
Men är det korrekt att dessa föreskrifter bara gäller motorfordon? Och gäller regler om flagga med mera även cykelvagn och cykel?
Jag undrar helt enkelt...

[bild] [bild]

Här är mitt bidrag Person med cykelhjälm tar selfie med en cykelvagn lastad med paket.
Skapa konto
Barn i en cykelvagn av märket SunBee på en solig dag utomhus.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
  • Älska
Maria T och 7 till
  • Laddar…
G
J JKrister skrev:
Här är mitt bidrag[bild] [bild]
Undrar hur mycket taklast som är godkänt på den där ? :thinking::p

Hoppas det var en väldigt lätt låda....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.