1 041 298 läst · 4 835 svar
1041k läst
4,8k svar
Skräckexempel på lastsurrning
Trädgårdstraktor???O Ossian K Olsson skrev:
Kanske dags för nya glasögon, om du tycker det liknar en trädgårdstraktor. Det liknar mest en gammal hederlig IH35. Men kan även vara en likvärdig jordbrukstraktor från tidigt 60-tal. Absolut kapabel att dra den båten. Om sedan inte bromsarna är servade är ju en annan sak.
Men jag förstår inte. För meningen efteråt är det tydligen surrningen som är felet.
Hade man bott mer centralt så kanske, men kan inte leva på pizzerior. Jag gillar bra Husmanskost + det är ett trevligt ställe!tveksamt skrev:
Bild från innan de byggde om och blev bra mycket större
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sköna stolar för kaffedrikning mm. (Efter ombyggnad)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 944 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 944 inlägg
Dem små traktorerna som tillexempel Grålle är idag mer en trädgårdstraktor. Om man jämför med vad som finns nu.A AG A skrev:Trädgårdstraktor???
Kanske dags för nya glasögon, om du tycker det liknar en trädgårdstraktor. Det liknar mest en gammal hederlig IH35. Men kan även vara en likvärdig jordbrukstraktor från tidigt 60-tal. Absolut kapabel att dra den båten. Om sedan inte bromsarna är servade är ju en annan sak.
Men jag förstår inte. För meningen efteråt är det tydligen surrningen som är felet.
För att vara ”tråkig”… en maxi 68 väger 1600kg, varav kölen väger 650kg. Dvs vikten ligger längst ned…Isakare skrev:
Men bredden på vagnen kan ändå diskuteras..
Husägare
· Västerviks kommun
· 428 inlägg
Medlem
· Uppland
· 1 782 inlägg