1 014 812 läst · 4 623 svar
1015k läst
4,6k svar
Skräckexempel på lastsurrning
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 881 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 881 inlägg
Så hade jag också gjort plus ytterligare något spännande, men så har jag också mängder med spännband. Den här personen ägde kanske inget och att knata in på Biltema och köpa för en 100-lapp verkar inte var en vettig idé. Lite knepigt kanske om man är själv att lämna TVn på släpet och gå in och köpa, men de var två och Biltema ligger granne med Ica Maxi.
G
GammelMan99
Elektroniktokig
· Lövånger
· 238 inlägg
GammelMan99
Elektroniktokig
- Lövånger
- 238 inlägg
Köpte en LG 55" LED för 5 år sen, den lade jag in i bilen och den har inte tagit stryk av det, tog väl bara 1 timme hem visserligen så det kanske är om den ligger längre.useless skrev:
Beställde en LG 65" LED från NetOnNet och den levererade dom stående på en specialpall.
Plasma ska man däremot aldrig lägga ner, men dom finns väl inte att köpa nya numer.
En gammal hederlig riktig TV med bildrör kan med fördel läggas med skärmen nedåt, det minskar risken att paketet med avlänknings- och konvergensspolar ska knäcka bildrörshalsen.
Fotografen skrev:
Och då lär det inte göra så mycket om bildrörshalsen knäcks.useless skrev:
Här har du en Plasma som ligger ner, glas-skivan va så tung att plastramen inte orkade hålla den på plats. Så fick limma fast rutan i ramen. Tvn fyllde just 11årG GammelMan99 skrev:Köpte en LG 55" LED för 5 år sen, den lade jag in i bilen och den har inte tagit stryk av det, tog väl bara 1 timme hem visserligen så det kanske är om den ligger längre.
Beställde en LG 65" LED från NetOnNet och den levererade dom stående på en specialpall.
Plasma ska man däremot aldrig lägga ner, men dom finns väl inte att köpa nya numer.
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 483 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 483 inlägg
Listerna hålls på plats framåt av en loopsurrning samt det främre bandet som spänner neråt. Reglarna är inte spända alls och spännbanden går utanför lämmarna så då kan man inte spänna alldeles för hårt. Känns inte riktigt bra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och det här kan bli den indirekta följden av dåligt surrad last när det är mer än en som får hjärnsläpp vid fel tillfälle: