A
M maxmsm skrev:
En otrogen kärring är det som diskuteras, inget annat!
Allvarligt? Driver du med mig?

harry73
Hm, det är nog inte manshat som är problemet här

• Gilla
BirgitS och 2 till
  • Laddar…
Skärpning i tråden! Diskutera sakligt och hjälp TS med frågan:

”Om det finns någon här som har genomgått en liknande separation och vill dela med sig av sina erfarenheter och tips hur ni löste er situation skulle jag vara tacksam.”

/Moderator

MissMuffet skrev:
Allvarligt? Driver du med mig?
Nej, inte det minsta.
"någon som man älskat och är mor till ens barn?"
Vilket betydde noll och inget när hon bedrog sin man, hade hon haft någon som helst anständighet så hade hon väntat tills de var separerade.
Något jag har förstått att många kvinnor har svårt för då de gärna vill "kolla om gräset är grönare på andra sidan" innan de släpper det inarbetade förhållandet.

Egen erfarenhet och många andra mäns erfarenhet.

Slut från mej i ämnet.

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
BirgitS
M maxmsm skrev:
Nej, inte det minsta.
"någon som man älskat och är mor till ens barn?"
Vilket betydde noll och inget när hon bedrog sin man, hade hon haft någon som helst anständighet så hade hon väntat tills de var separerade.
Något jag har förstått att många kvinnor har svårt för då de gärna vill "kolla om gräset är grönare på andra sidan" innan de släpper det inarbetade förhållandet.

Egen erfarenhet och många andra mäns erfarenhet.

Slut från mej i ämnet.
Nåja, det verkar vara många män som också vill kolla hur det är med annat "gräs" också. Otrogna män är ingen ovanlighet det heller.

• Gilla
Hemmakatten och 4 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Nåja, det verkar vara många män som också vill kolla hur det är med annat "gräs" också. Otrogna män är ingen ovanlighet det heller.
Två fel gör inte ett rätt....

• Gilla
ylven
  • Laddar…
Jag hade för många år sedan en kollega vars sambo absolut aldrig ville bli mamma. Hon berättade det när vi träffades hela familjerna (vi hade små barn då).

Några månader senare hade vi båda bytt jobb, och jag råkade träffa kollegan på stan. Han berättade då att han skulle bli pappa om ett par månader. Jag blev lite förvånad pga. "Kerstin's" inställning till barn. Nja "hon heter Ann nu...". Men det var ju bara 3 månader sedan hon hette Kerstin tyckte jag, hur går det här ihop?

Det var lite "parallella processer...".

• Gilla
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.