12 020 läst · 49 svar
12k läst
49 svar
Ska detta bort ifrån mikron eller inte?
Såhär är det min lilla vän, att ett forum är till för att dela fakta och idéer samt att hjälpa varandra, om det är någon som är ett troll så är det ju dom som beter sig illa emot andra vilket är det enda ni gör här? Och btw så har du en bild på någon som skjuter i sig något så du är ju förmodligen en pundare som sitter och runkar till detta just nureturen skrev:
lev som du lär då och sluta trolla, du bildlöse microorganismE Erik Fredriksson1 skrev:Såhär är det min lilla vän, att ett forum är till för att dela fakta och idéer samt att hjälpa varandra, om det är någon som är ett troll så är det ju dom som beter sig illa emot andra vilket är det enda ni gör här? Och btw så har du en bild på någon som skjuter i sig något så du är ju förmodligen en pundare som sitter och runkar till detta just nu
Håller med dig tiil punkt och pricka.returen skrev:
Nu kanske det inte bara är andra som behöver en knäpp på näsan, det behövs nog lite mer eftertanke även för dig. Så som du skriver på detta forum.
Att skratta och framställa sig som nästan den enda som vet vad vitvaror är nog att ta i en del.
Vet inte något om din bakgrund eller ålder, men på detta forum, finns det säkerligen dom som drog sin första skruv i en vitvara, innan du ens kommit ut blöjstadiet och blivir rumsren.
Sen det med att skratta och på ett ovidkommande sätt nedvärdera andra, kanske inte är så bra.
Som sägen säger, " Ett skratt förlänger livet med två dagar "" Och tror säkert att dom du skrattar åt bjuder på det. Vänliga själar som önskar andra ett långt liv. Även jag är en av dom och hoppas med att alla dina skratt, förlänger livet på dig med många år. Räcker med att skratta ca 180 gånger, så har du fått ett år till.
I åtanke på dina inlägg med skratt så kan det inte ta särskilt långt tid, för dig att uppnå dessa mängder skratt.
Som till sist, så var lite mer försiktig med skratten på forumet och avverka dessa hemma. Det är det som kallas hyfs.
Jonaserik
dream on 🤣J jonaserik skrev:Håller med dig tiil punkt och pricka.
Nu kanske det inte bara är andra som behöver en knäpp på näsan, det behövs nog lite mer eftertanke även för dig. Så som du skriver på detta forum.
Att skratta och framställa sig som nästan den enda som vet vad vitvaror är nog att ta i en del.
Vet inte något om din bakgrund eller ålder, men på detta forum, finns det säkerligen dom som drog sin första skruv i en vitvara, innan du ens kommit ut blöjstadiet och blivir rumsren.
Sen det med att skratta och på ett ovidkommande sätt nedvärdera andra, kanske inte är så bra.
Som sägen säger, " Ett skratt förlänger livet med två dagar "" Och tror säkert att dom du skrattar åt bjuder på det. Vänliga själar som önskar andra ett långt liv. Även jag är en av dom och hoppas med att alla dina skratt, förlänger livet på dig med många år. Räcker med att skratta ca 180 gånger, så har du fått ett år till.
I åtanke på dina inlägg med skratt så kan det inte ta särskilt långt tid, för dig att uppnå dessa mängder skratt.
Som till sist, så var lite mer försiktig med skratten på forumet och avverka dessa hemma. Det är det som kallas hyfs.
Jonaserik
bara för du har fel för det mesta när det gäller vitvaror skall du inte bli ledsen, du behöver livas upp med många skratt😆😆😆
Men är du 70+are och har framtiden bakom dig så blir man naturligt surare och förstår inte varför ingen vill ha sin "ovärderliga erfarenhet" för kunskapen som är helt utdaterad efterfrågar ingen. då blir man per automatik surare i sin begynnande frontallobsdemens.
puss på dig
jag tro inte att ett skratt om dagen förlänger något liv i såfall skulle jag ge dig hundratals
🤣🤣🤣🤣🤣
du får fler vid dina följande inlägg
Har inte skrivit en bokstav om detta med yrkeslivet, finns säkert erfarenhet. Men bara att utge sig som någon som vet allt vad vitvaror heter och framställa sig som den enda som vet är nog att ta i en del. Märks klart på dennes inlägg. Finns nog lite mycket ego hos den pesonenDemmpa skrev:
ursäktar att jag svarar dig och inte ger dig någon skrattis menJ jonaserik skrev:
det sitter i betraktarens ögon i synnerhet om denna känner sig hotad
returen som är en fiktiv användare har aldrig utgett sig för att veta allt eller vara den enda som kan allt eller ens något om vitvaror.
Returen har ej heller något EGO utan bjuder på sig själv rätt mycket.
Tyvärr tycker returen om att reta andra i synnerhet de som har ett ego eller tro sig veta allt i alla trådar.
Du får en skrattis i ditt nästa inlägg om jag tycker du är värd det.
tjingeling
Jag skulle kunna skriva mycket mer om personen ifråga, men jag vill inte skriva mer med hänvisning till regel "§ 5.6 Röj inte andra medlemmars identitet eller plats".J jonaserik skrev: