12 351 läst · 49 svar
12k läst
49 svar
Ska detta bort ifrån mikron eller inte?
Haha jag raderade svaret för att det vart ju helt fel svar? Vill inte vilseleda någon som jag själv blivit vilseledd?
Fortums hyffs? Ta bort ditt inlägg också då? Va går du på som har orken att försöka läxa upp någon i ett forum mister perfekt🤣🤣 de vart dubbelt för att jag gick ur mitt svar och gick in igen? Konstigt kodad sida helt enkelt🤗
Fortums hyffs? Ta bort ditt inlägg också då? Va går du på som har orken att försöka läxa upp någon i ett forum mister perfekt🤣🤣 de vart dubbelt för att jag gick ur mitt svar och gick in igen? Konstigt kodad sida helt enkelt🤗
D Daniel 109 skrev:
mikrovågorna är båda elektromagnetiska vågor med olika våglängder och frekvens. Elektromagnetiska skärmningsmaterial är speciella tyger, fönsterfilmer, tapeter och färger som ger mer än 99 % skydd mot trådlös strålning." Fick jag nämligen fram när jag sökte efter svar. Så började jag tänka på lappen hos tandläkaren utan att forska i det👌 jag får be så hemskt mycket om ursäkt, jag hoppas inte du blev för traumatiserad för det raderade inlägget "oops" haha
Inredare
· Hur stryker man en skinnjacka så att den inte blir
· 2 inlägg
Hej! Det är bara ett stativ, det installerades där med flit. Den kan tas bort om du vill installera ett annat stativ.
Inredare
· Hur stryker man en skinnjacka så att den inte blir
· 2 inlägg
Hej! På bilden kan du se montern nedan, jag talar för det.
Har du som alla frågat ChatGPT och helt okritiskt bara klistrat in det på ett forum?E Erik Fredriksson1 skrev:
Fy fan. AI är banne mig uppfinningen från helvetet.
Nä jag googlade och letade lite som en riktig människa. Och använde mig av det jag lärt mig i utbildningen inom elektronik. Jag använder mig inte av AI än så länge.Nyfniken skrev:
men då vet jag att jag hittade rätt svar då antar jag?
Jag får be om ursäkt för att jag drog igång denna tråden igen. Jag var tvärsjuk och vet inte hur jag tänkte när jag skrev mitt första svar, jag skrattade lite för mig själv här imorse.
elektrikern är inte bara hatad på alla byggen, utan även i trådar och forumen också, men vill ni veta vilka som älskar oss? Brudarna för vi har pengar