57 646 läst · 332 svar
58k läst
332 svar
Sellpy tokiga annonser
Allvetare
· Västra götaland
· 9 098 inlägg
Haha... Kanske är lite skillnad på tradera och thepiratebay?
Poängen var att man inte måste förändra allt bara för att det går. Någon sa att det inte hänt mycket med tradera, och det tycker jag är bra, det funkade bra utan förändringar. Sen kom sellpy och drog med sig liknande företag och plötsligt är det nästan omöjligt att göra fynd där längre då företagen trissat upp priserna.Dan_Johansson skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 2 298 inlägg
Nu ska ni få höra, jag köpte faktiskt ett par saker av Sellpy för dom va högst rimligt prissatta (dvs dom visste inte vad dom borde kosta som vanligt men dom satte ett lågt pris istället) efter ett par dagar får jag ett mail att "Varan kan ej lokaliseras" och pengarna tillbaka.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 098 inlägg
Senast jag hämtade ut paket på min lokala DB Schenker-utlämningskiosk räknade jag paketen som låg i hyllan, och nästan en tredjedel var från Sellpy ... Så uppenbarligen har de lite ruljans i alla fall...
Självbyggare
· SE4
· 3 170 inlägg
I ala fall förr var detta ett brott om Traderas användaravtal, hade man sålt något så skulle man leverera. Vet ej om det blivit slappare på sistone.Stefan N skrev:
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 527 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 527 inlägg
Det är inte helt ovanligt att de bästa fynden "försvinner" på lagret. Har drabbat mig ett antal gånger.Stefan N skrev:
Tradera rycker bara på axlarna. Money talks.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 527 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 527 inlägg
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 527 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 527 inlägg
Någon som blir sugen? https://www.sellpy.se/item/5q5CMICb6j/ikea-huvudkudde-strl-48-x-34-cm-mjuk-vit
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder