Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Vit känns ju lite unikt? Röda och svarta har jag sett ,, ;)
Jag har en grön.

Hör av dig om du vill starta en samling, den kan eventuellt vara till salu. ;)

• Haha
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
hsd
Hehe.
Men den måste ha patina och proveniens

• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Sellpy är det sämsta som hänt på tradera :sick:

• Gilla
Skivan och 3 till
  • Laddar…
fia_mstd fia_mstd skrev:
Sellpy är det sämsta som hänt på tradera :sick:
Jag skulle säga att eBay (dvs när de köpte tradera) är det sämsta som hänt tradera... :rofl:

Det har ju liksom inte hänt något med plattformen sen dess....

Till skillnad från Blocket som har förnyats...

useless useless skrev:
...till det sämre!:p

• Gilla
MagicFingers
  • Laddar…
useless useless skrev:
Ja, Blocket tycker jag blivit mer användarvänligt..

Vissa delar på Tradera är ju löjeväckande, som betygssystemet där hälften av betyget är baserat på "leveranstid" och "fraktkostnad", vilket man som säljare knappt kan påverka ...
Dessutom kan man enbart skriva 80 tecken i omdömet, vilket enbart räcker till plattityder ...

För att inte tala om deras kundtjänst ... får ju Postkontoren att framstå som extrem serviceinriktade; om nån minns

Redigerat:
  • Gilla
Surly
  • Laddar…
Ja, Blocket tycker jag blivit mer användarvänligt..
Själv tycker jag att nya Blocket ”suger”, för att uttrycka mig som ungarna gör.

MultiMan
Jag skulle säga att eBay (dvs när de köpte tradera) är det sämsta som hänt tradera... :rofl:

Ja, det var då nedgången och de galna besluten började men idag äger PayPal Tradera och inte Ebay (sedan rätt många år).

MultiMan MultiMan skrev:
Ja, det var då nedgången och de galna besluten började men idag äger PayPal Tradera och inte Ebay (sedan rätt många år).
Tihi ... Ebay äger PayPal med ... ;)

EDIT: Det här stämmer inte, tydligen.

Redigerat:
MultiMan
Tihi ... Ebay äger PayPal med ... ;)
Nej: https://money.cnn.com/2018/02/01/technology/paypal-ebay-payments-split-adyen/

Tihihihi

Edit: Från Wiki: "It was announced on September 30, 2014, that eBay would spin off PayPal into a separate publicly traded company, a move demanded in 2013 by activist hedge fund magnate Carl Icahn. The spin-off was completed on July 18, 2015.[52][53][54] Dan Schulman is the current President and CEO, with former eBay CEO John Donahoe serving as chairman.[51] On Jan 31, 2018 eBay announced that, "After the existing eBay-PayPal agreement ends in 2020, PayPal will remain a payment option for shoppers on eBay, but it won’t be prominently featured ahead of debit and credit card options as it is today. PayPal will cease to process card payments for eBay at that time." [55][56]"

hsd

Kan bara hålla med, Tradera var bra före ebay

MultiMan MultiMan skrev:
Nej: [länk]

Tihihihi

Edit: Från Wiki: "It was announced on September 30, 2014, that eBay would spin off PayPal into a separate publicly traded company, a move demanded in 2013 by activist hedge fund magnate Carl Icahn. The spin-off was completed on July 18, 2015.[52][53][54] Dan Schulman is the current President and CEO, with former eBay CEO John Donahoe serving as chairman.[51] On Jan 31, 2018 eBay announced that, "After the existing eBay-PayPal agreement ends in 2020, PayPal will remain a payment option for shoppers on eBay, but it won’t be prominently featured ahead of debit and credit card options as it is today. PayPal will cease to process card payments for eBay at that time." [55][56]"
Ja jävlar i min låda..

Har jag bott under en sten sen 2015?

Vidhåller att Sellpy gjort mer negativt för Tradera än EBay gjort. Förändring är inte alltid viktig. Se på TPB som sett likadant ut sedan jag lärde känna den 2004

hsd
TPB, finns det kvar

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.