698 692 läst · 2 990 svar
699k läst
3,0k svar
Samlingstråd för Worx Landroid 2015 modeller
sitter en magnet i det svarta skalet som är utsliten förmodligen. Byt magneten eller hela det svarta skalet.P Pefe69 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nästa fråga, finns det någonstans som beskriver vilka sensorer som bilden visar?
Dom båda längst fram är ju frontsensorn och den ensamma till höger är upplyftsensorn men dom andra? Den ensamma i mitten och dom 3 bak?
Har problem att starta worxen, när jag trycker på on-knappen lyser led displayen upp men släcks när jag släpper. Ingen text kommer upp. Någon som stött på problemet?
Testat och ladda men det visar bar rött i ca 2-3 sek sedan grönt.
Testat och ladda men det visar bar rött i ca 2-3 sek sedan grönt.
Prova att dra ut klipparen ut laddstationen innan du trycker på ON knappen. Så fort displayen tänds kör du in klipparen i laddaren medan du fortsätter att hålla ON knappen intryckt. Det kan behövas många försök innan det eventuellt lyckas.
Jag har lyckats få liv i mitt batteri några gånger på det sättet när det varit stendött.
Jag har lyckats få liv i mitt batteri några gånger på det sättet när det varit stendött.
Jag har problem med att den autoslår in pinkod och, sen pincode error goodbuy. Har testat byta knappsats men samma problem.
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 101 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 101 inlägg
Orginal eller piratbatteri? I vilket fall så har det blivit urladdat för mycket. Så även om du får igång det kommer det ha sämre kapacitet. Li-ion batterier sabbas under en viss spänning.S Stevee skrev:
Blev det bara så eller har det hänt något som gjort att det blivit så urladdat?
Mitt batteri har vid en handfull tillfälle varit så urladdat att det inte ville ta laddning längre, men jag har fått igång det igen genom att göra som jag beskrev tidigare. Det har inte tagit någon märkbar skada.R RalleB skrev:
Jag kör fortfarande med originalbatteriet som går för 9'e säsongen. Förra veckan klockade jag hur länge klipparen gick på en laddning och den var ute i 1 timme och 44 minuter. Det är inte många minuter kortare än när det var nytt. Så att batteriet skadas så fort det är urladdat tror jag inte på. Det brukar finns en skyddskrets som förhindrar djupurladdning, just för att batteriet inte ska ta skada.