700 031 läst · 2 990 svar
700k läst
3,0k svar
Samlingstråd för Worx Landroid 2015 modeller
Husägare
· Sörmland
· 1 454 inlägg
Men även dessa är för stora för dig att skriva ut? Hade gärna velat köpa av någon som har vettigt material att printa i men alla jag pratat med vill, enligt mig, ha sjuka summor betalt
Läs från #2720 så får du nog svaret angående ett klockbatteri som behöver bytas.G ekaa88 skrev:
Husägare
· Sörmland
· 1 454 inlägg
Medlem
· västra götaland
· 160 inlägg
Tjena,F flovv skrev:Minnet är så där ibland.
Min klippare la av när jag skulle flasha till 0.96, så jag fick skicka in den på garanti. Fick sedan tillbaka den, men inte uppdaterat igen. Rätt säker på att den la av innan jag uppdaterade då den aldrig startade uppdateringssekvensen. Här är i alla fall WG791E 0.96:
[länk]
Skall själv göra det, men inte blivit av än.
Filen verkar inte ligga kvar längre. Kan du slänga upp den igen?
Medlem
· västra götaland
· 160 inlägg
Jag har en WG791E och efter att jag bytt blad på den fick jag Blade Disc Blocked. Pratade med supporten och de sa att jag får skicka in den. Provade att skruva av hela skivan som bladen sitter fast i och under den finns en metallkopp, den skruvade jag loss med en mutter i mitten också. Gjorde rent lite, skruvade ihop och nu funkar den igen. Puh. Bra att veta om någon annan får samma problem.
Har inte gjort rent klipparen sedan jag köpte den ny 2015. Kanske är dags Ser ut som den kört rally i lera
Har inte gjort rent klipparen sedan jag köpte den ny 2015. Kanske är dags Ser ut som den kört rally i lera
Medlem
· västra götaland
· 160 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 49 inlägg
Hej!
Min WG794E vägrar starta efter en vinter i mitt varmgarage. Startade den för några månader sedan för att kolla batteriet och det var fullt.
Men nu tänder sig bara displayen när jag håller inne "on" knappen. Släpper jag slocknar den. Ingen text utan bara bakgrundsljuset. När jag sätter den i laddstationen lyser lampan med fast grönt sken.
Någon som vet vad som kan vara fel?
Min WG794E vägrar starta efter en vinter i mitt varmgarage. Startade den för några månader sedan för att kolla batteriet och det var fullt.
Men nu tänder sig bara displayen när jag håller inne "on" knappen. Släpper jag slocknar den. Ingen text utan bara bakgrundsljuset. När jag sätter den i laddstationen lyser lampan med fast grönt sken.
Någon som vet vad som kan vara fel?
Husägare
· Sörmland
· 1 454 inlägg
Husägare
· Sörmland
· 1 454 inlägg
Jag förstår, du får ju rätt bra guide vilken du ska ha på letmerepairs hemsida. När man klickar på en frontsensor så skriver dom till vilken modell samt vilket serienummer den gäller till:
https://reservdelarochtillbehor.se/robotgrasklippare/worx/frontsensor
https://reservdelarochtillbehor.se/robotgrasklippare/worx/frontsensor
På reservdelarochtillbehör. Står min modell klart och tydligt. Och artikelnummer. På clasohssons står samma artikelnummer fast då står inte min maskin med där. Men troligen går clasohssons lika bra då?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder