1 151 237 läst · 11 123 svar
1151k läst
11,1k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Diskussionen var uppe tidigare. Tror Anders inte har plats för sånt. Snart dags för villa Anders så du kan köra lite retrodator? Jag skänker ett 10-pack 3.5" med bra programvara den dag Anders skaffar retrodator!trähandtag skrev:
Jag tror alla andra glömt bort sossekärringar och proletärer, de finns nog mest i din fantasi, ser sällan några i verkligheten. De fanns nog bara på 70-talet?AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 400 inlägg
Cassiopeia med 340mb ibm microdriveJ JohanLun skrev:Diskussionen var uppe tidigare. Tror Anders inte har plats för sånt. Snart dags för villa Anders så du kan köra lite retrodator? Jag skänker ett 10-pack 3.5" med bra programvara den dag Anders skaffar retrodator!
Jag tror alla andra glömt bort sossekärringar och proletärer, de finns nog mest i din fantasi, ser sällan några i verkligheten. De fanns nog bara på 70-talet?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Allvetare
· Västra götaland
· 9 172 inlägg
Borde väl drälla av kameror där? Nån måste la kommit ut med mjöl i mustachen?
Dessa Påliser lämnade inga rester kvar i alla fall.Tokslut skrev:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/tva-polisman-misstanks-for-narkotikabrott
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 723 inlägg
B
Blazermannen
Medlem
· Uppsala län
· 353 inlägg
Blazermannen
Medlem
- Uppsala län
- 353 inlägg
Ett av mina första stormarknadsminnen är från det varuhuset i början av 70-talet. Jag mindes det länge som något trevligt och högtidligt.Keiller skrev:
Nuförtiden brukar jag inte anse stormarknadsbesök som vare sig trevliga eller högtidliga.
Ja, jag gick vilse på Wessels som litet barn runt 1970. Tappade bort mor och far. Lite otäckt var det men rätt kul när personalen i högtalarsystemet "efterlyser föräldrarna till lille Keiller som väntar i kundtjänst" 😀B Blazermannen skrev: