1 131 404 läst · 11 018 svar
1131k läst
11,0k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Medlem
· Västra Götaland
· 2 955 inlägg
Klart ingen vill ha tillbaka den tiden även om ishockeyn var bättre och nådde sin kulmen med KLM och. Big Red Machine. Jämfört med dem är dagens spelare/ lag överbetalda clowner...I InsidersUnited skrev:
Det här var mycket mycket länge sedan...fubar skrev:
I slutet på 60talet var jag medlem i två klubbar;
BP Racing Club - man fick klistermärken att sätta på cykeln. Omedelbart så kunde man cykla fortare.
Man From UNCLE - jag var 'the man' med ett ID kort från UNCLE och en plastväska med leksakspistol. Jag kände mig mycket viktig ansvarig för rikets säkerhet.
Jag var även Big Jim Agent. Big Jim var en actionfigur med en massa tillbehör. En kompis hade en Jeep och en helikopter.L llundberg skrev:Det här var mycket mycket länge sedan...
BP Racing Club - man fick klistermärken att sätta på cykeln. Omedelbart så kunde man cykla fortare.
Man From UNCLE - jag var 'the man' med ett ID kort från UNCLE och en plastväska med leksakspistol. Jag kände mig mycket viktig ansvarig för rikets säkerhet.
L llundberg skrev:Det här var mycket mycket länge sedan...
Jag var också medlem i BP Racing Club.L llundberg skrev:Det här var mycket mycket länge sedan...
Har fortfarande kvar några nr av medlemstidningen😎
Allvetare
· Västra götaland
· 9 076 inlägg