B b8q skrev:
[bild]
Jag gillar ändå den typen av sladd, speciellt till hörlurar.

DennisCA DennisCA skrev:
Jag gillar ändå den typen av sladd, speciellt till hörlurar.
Gillar du att sticka en gaffel i ögat också?

• Haha
  • Gilla
breakman och 1 till
  • Laddar…
Nä varför skulle jag det?

B bakterie skrev:
Väghyvel har jag glömt fanns.
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
men länge sen jag såg nån på vintern också.
Förklarar en del av väglaget vid snöfall i Stockholm. 😉 Här uppe är de ganska vanligt förekommande.

• Gilla
  • Haha
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
På den tiden kamerorna hade

Och man drack det i en mugg tillsammans med lite havregryn och lingonsylt i en skål.

[bild]
Hade texten varit på ryska så hade man kunnat tro att man var i Sovjet. Nej den tiden vill jag inte ha tillbaka.

• Gilla
samordnarnoutlook.com
  • Laddar…
Bästa tiden, saker funkade och samhället var i bra skick, innan det stora förfallet.

I InsidersUnited skrev:
Hade texten varit på ryska så hade man kunnat tro att man var i Sovjet. Nej den tiden vill jag inte ha tillbaka.
Klart ingen vill ha tillbaka den tiden även om ishockeyn var bättre och nådde sin kulmen med KLM och. Big Red Machine. Jämfört med dem är dagens spelare/ lag överbetalda clowner...

• Gilla
lat och 2 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Var säkert inne med klubbar. Jag var med i Fantomenklubben
Det här var mycket mycket länge sedan...
I slutet på 60talet var jag medlem i två klubbar;
BP Racing Club - man fick klistermärken att sätta på cykeln. Omedelbart så kunde man cykla fortare.
Man From UNCLE - jag var 'the man' med ett ID kort från UNCLE och en plastväska med leksakspistol. Jag kände mig mycket viktig ansvarig för rikets säkerhet.

• Gilla
lat och 6 till
  • Laddar…
L llundberg skrev:
BP Racing Club - man fick klistermärken att sätta på cykeln. Omedelbart så kunde man cykla fortare.
Man From UNCLE - jag var 'the man' med ett ID kort från UNCLE och en plastväska med leksakspistol. Jag kände mig mycket viktig ansvarig för rikets säkerhet.
Jag var även Big Jim Agent. Big Jim var en actionfigur med en massa tillbehör. En kompis hade en Jeep och en helikopter.

• Gilla
samordnarnoutlook.com och 2 till
  • Laddar…
L llundberg skrev:

• Gammaldags logotyp, BP Racing Club, sköld, racing flaggor, röd banderoll, retro racing och motorsport grafisk design.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Affisch för "The Man from U.N.C.L.E." säsong 1, tre män, retrodesign, serietitel, världskarta, PG-betyg.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Dilato och 3 till
  • Laddar…
L llundberg skrev:
Jag var också medlem i BP Racing Club.
Har fortfarande kvar några nr av medlemstidningen😎

Mouli Jansson!

Morsan har en som vi alltid kör till Janssons frestelse och potatisgratänger.
Så jäkla smidig!

Manuell grönsaksskärare med vev och utbytbara skärskivor, retro köksredskap, instruktionsetikett och märke.
Skapa konto

• Gilla
Lassebo och 6 till
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Mouli Jansson!

Så jäkla smidig!

[bild]
Jag har modellen efter, i orange plast.. grymt bra, använder den minst 2 gånger i veckan!

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Mouli Jansson!

Så jäkla smidig!

[bild]
Suveränt bra. Den mamma hade var så bra att jag köpte en egen när jag flyttade hemifrån. Gör råkost och ColeSlaw, pizzasallad!!!

• Älska
Dan1891
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Jag har modellen efter, i orange plast.. grymt bra, använder den minst 2 gånger i veckan!
Mamma hade oxå en i orange plast, minns inte vilken färg min hade, röd?, men den var i plast!

• Gilla
MONTREAL
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.