1 137 632 läst · 11 051 svar
1138k läst
11,1k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Kanske redan varit uppe i tråden, men kom precis på att pappa med jämna mellanrum ”rundsmörjade” vår vw bubbla från 63 var 500:e mil. Idag är det väl bara de som använder större trädgårdsredskap, lantbrukare och användning entrepenadmaskiner som måste gå runt o rundsmörja.
Renoverare
· Stockholm
· 18 352 inlägg
Är det när man har sitt bondage-rum lokaliserat i centrum av huset?
Besserwisser
· Västra Götalands
· 9 929 inlägg
Är det någon som ägnat Ian och Bert en tanke de senaste årtiondena? Det hade inte jag när jag snubblade över denna. Har alltid tänkt på dessa som ett stort skämt men det var ju helt fel. Profeter är en bättre beskrivning. Det här borde ju flyga hur högt som helst 2022.
Utan att peka ut någon person kan jag inte låta bli att tänka på en användare som brukar vädra sina politiska åsikter här. Ordentligt för EU, mot alla skatter, för privatisering med öststatsreferenset , och för en betydligt snävare invandringspolitik. Måste väl vara bättre än alla alternativ som finns idag?
https://www.google.com/url?sa=t&sou...xa8BegQIBhAE&usg=AOvVaw3zDfDKuB5UOfb7DWOy_Fp_
Utan att peka ut någon person kan jag inte låta bli att tänka på en användare som brukar vädra sina politiska åsikter här. Ordentligt för EU, mot alla skatter, för privatisering med öststatsreferenset , och för en betydligt snävare invandringspolitik. Måste väl vara bättre än alla alternativ som finns idag?
https://www.google.com/url?sa=t&sou...xa8BegQIBhAE&usg=AOvVaw3zDfDKuB5UOfb7DWOy_Fp_
åhå ny demokratiN nybyggarn3 skrev:Är det någon som ägnat Ian och Bert en tanke de senaste årtiondena? Det hade inte jag när jag snubblade över denna. Har alltid tänkt på dessa som ett stort skämt men det var ju helt fel. Profeter är en bättre beskrivning. Det här borde ju flyga hur högt som helst 2022.
[länk]
Innan någon hinner klaga vill jag påpeka att ovanstående inlägg visst har med ämnet att göra. Måhända mitt första i denna tråd.