useless useless skrev:
Du menar cashkortet som samlade de sämsta egenskaperna hos kontanter och betalkort på ett ställe?

[bild]
Så hette det. Vilka körde den skiten?

A
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Undrar din fru ofta var all aluminiumfolie tar vägen?
Va kommunismen en fascistisk rörelse?

Maskintok skrev:
Va kommunismen en fascistisk rörelse?
Självfalllet.

Även Antifascistisk aktion är en fascistisk rörelse

• Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
A
Självfalllet.

Även Antifascistisk aktion är en fascistisk rörelse
Och du undrar om någon annan funderar vart folien tog vägen... Har du kollat på ditt eget huvud?

• Haha
  • Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
Maskintok skrev:
Och du undrar om någon annan funderar vart folien tog vägen... Har du kollat på ditt eget huvud?
Hur tänker du nu?

• Gilla
  • Haha
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
A
Hur tänker du nu?
just precis... (y):cool:

• Gilla
Uffe A
  • Laddar…
Maskintok skrev:
just precis... (y):cool:
Att alla implementationer av kommunism är fascistisk är fakta. Förstår inte riktigt hur det gör mig till foliehatt.

• Gilla
videopac och 2 till
  • Laddar…
A
Att alla implementationer av kommunism är fascistisk är fakta. Förstår inte riktigt hur det gör mig till foliehatt.
Nä inte riktigt..
Det är en åsikt.
Det finns vissa som vill hävda att det är så.. Men det rimmar dåligt..
samt att tror inte t, ex AFA håller med dig..

A
tyckte det fattades lite väl mycket folie på affären, du menar att du inte köpt upp dessa då? ;)

Maskintok skrev:
Nä inte riktigt..
Det är en åsikt.
Det finns vissa som vill hävda att det är så.. Men det rimmar dåligt..
samt att tror inte t, ex AFA håller med dig..
AFA använder våld för sin politiska agenda. Det är definitionen av fascism

• Gilla
jonjoh och 2 till
  • Laddar…
A
AFA använder våld för sin politiska agenda. Det är definitionen av fascism
Nja inte riktigt.
Men att våldsmetoder igår ja.

kommunismen har egentligen inget med våld att göra.

i ditt tanke sätt så skulle AFA slå ihjäl sig själva.. briljant tanke men den stämmer inte.

engs
Fanns det inte någon annan uppstickare under 90-talet som skulle var en konkurrent till de vanliga bankomaterna ?
Förutom cashcard har jag ett osäkert minne av nån mer (bank)oberoende bankomathistoria tidigt 2000? Vad affärsidén var kommer jag inte ihåg men kanske att man kunde ta ut i flera olika valutor eller så mot avgift.

Maskintok skrev:
Nja inte riktigt.
Men att våldsmetoder igår ja.

kommunismen har egentligen inget med våld att göra.

i ditt tanke sätt så skulle AFA slå ihjäl sig själva.. briljant tanke men den stämmer inte.
Marxism har väl inget med våld att göra på pappret. Men alla kommunistiska implementationer har det.

AFA paradoxen är lite rolig. Det visar också hur lite självinsikt extremvänstern har

• Gilla
jonjoh och 3 till
  • Laddar…
engs engs skrev:
Förutom cashcard har jag ett osäkert minne av nån mer (bank)oberoende bankomathistoria tidigt 2000? Vad affärsidén var kommer jag inte ihåg men kanske att man kunde ta ut i flera olika valutor eller så mot avgift.
Det var ovan cashcard jag tänkte på. Jag har personligen varit mer eller mindre cashless sedan jag blev vuxen och fick eget bankkort. Men man fick ju ibland krypa till korset när man skulle köpa starköl på lokala kiosken. som 18-åring

Marxism har väl inget med våld att göra på pappret. Men alla kommunistiska implementationer har det.

AFA paradoxen är lite rolig. Det visar också hur lite självinsikt extremvänstern har
Och paradoxalt är också att det första en facistisk regim skulle göra vore att utrota AFA och alla liknande organisationer.

• Gilla
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.