M maxmsm skrev:
Man kan handla med kronor vilket men inte kan med procent.
Jösses. Vad består procenten av då tror du?

Mikael_L
Oj vilket jobbigt trådlyft ... :sweat:

Ja inte lyftet i sig, men att nu har jag läst 5 sidor om procent och kronor, och inte förgyllde det min kväll inte. :thinking:

Och trots 6 sidor så har ingen skrivit det mest väsentliga, de har ju B&D på GeKås, vilket betyder att man naturligtvis kör åt motsatt håll, för att finna lite vettiga maskiner istället. :cool:

• Gilla
Jonatan79 och 2 till
  • Laddar…
M MartinP666 skrev:
Jösses. Vad består procenten av då tror du?
:p

Mikael_L Mikael_L skrev:
Oj vilket jobbigt trådlyft ... :sweat:

Ja inte lyftet i sig, men att nu har jag läst 5 sidor om procent och kronor, och inte förgyllde det min kväll inte. :thinking:

Och trots 6 sidor så har ingen skrivit det mest väsentliga, de har ju B&D på GeKås, vilket betyder att man naturligtvis kör åt motsatt håll, för att finna lite vettiga maskiner istället. :cool:
Exakt, B&D är det sämsta skit jag köpt.

Davidbagare
B Broken arrow skrev:
När du ändå nämner storlek, så behöver man alltid välja större storlek än normalt.

Det kvittar om det är märkesplagg eller Ullareds märkeslösa.
ja, jag upplever samma sak. Jag är egentligen en Medium men får alltid köpa kläder där det står XL på lappen.. skumt ;)

Davidbagare Davidbagare skrev:
ja, jag upplever samma sak. Jag är egentligen en Medium men får alltid köpa kläder där det står XL på lappen.. skumt ;)
Du får helt enkelt sluta köpa italienska kostymer.

Redaktionen Redaktionen skrev:
Du kan läsa artikeln här: Så billiga är Gekås i Ullared på verktyg, inredning och prylar till huset
billigaste renoveringen är den som inte görs! Spara till resan istället!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.