Nej, det måste ju vara en storleksuppgift. Du kan inte ange flöde i volym.

Ja, det kanske är kanalarean som avses. Bilden är nog en satelitbild där man tydligt ser europapallen.

Björn Melander Björn Melander skrev:
Ja, det kanske är kanalarean som avses. Bilden är nog en satelitbild där man tydligt ser europapallen.
Ahh, det är kartbilden från hitta.se du lagt in! Hur löd vägbeskrivningen? ”Åk mot Uddevalla, när du närmar dig Örebro ser du den.”

Björn Melander Björn Melander skrev:
Sedan när mäter man area i kubik?

Har för mig att det var i början av 70-talet

• Gilla
platon1980 och 2 till
  • Laddar…
Tänkte vi skulle sälja spånsugen, kan du hålla upp den där ramen du byggde så vi får till en bra bild att lägga ut på blocket?:rolleyes:

Person håller i en stor trähjälm framför en spånsug i ett verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

(jag trodde först dom lagt upp fel bild men såg sen där fanns en spånsug nånstans i bakgrunden)

• Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Partydags, lagom till helgen?
Samling av olika verktyg på ett bord, inför försäljning eller byte.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
platon1980 och 1 till
  • Laddar…
Om man inte vet vad man pratar om då kan det vara bättre att inte säga nåt alls.
Tror ni deras kundtjänst är till nån hjälp om det strular ?
Svetsaggregat 160A med röd och svart design, kontrollpanel och anslutningspoler.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
H hyggabus skrev:
Om man inte vet vad man pratar om då kan det vara bättre att inte säga nåt alls.
Tror ni deras kundtjänst är till nån hjälp om det strular ?
[bild]
Mjaaaa... min superbillighetsskräp-MMA från ett blåmålat varuhus låter rätt mycket (fläktarna!). Och senast jag kollade krävde MIG (Metal Inert Gas) skyddsgas, oftast argon.

-har faktiskt aldrig tänkt på att en 48.00 slaggar mindre med en kinesisk maskin än med en Esab eller Kemppi, men det är säkert så.

• Haha
Leif i Skåne
  • Laddar…
H hyggabus skrev:
-har faktiskt aldrig tänkt på att en 48.00 slaggar mindre med en kinesisk maskin än med en Esab eller Kemppi, men det är säkert så.
Klart det är så! Går inte bågen att tända blir slaggproblemet minimalt! :rolleyes:

• Haha
  • Gilla
Leif i Skåne och 2 till
  • Laddar…
Nytt format på kompressor!

Svart Chesterfield-soffa med knappdetaljer och silvernitar som felaktigt visas som en kompressor.
Skapa konto

• Gilla
Dan_Johansson och 2 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Nytt format på kompressor!

[bild]
Genial konstruktion!
Äntligen kan man få in en kompressor i vardagsrummet :) kanske tom en i varje rum..

• Gilla
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
Kompressorsoffan fick mig onekligen att tänka på denna:

• Gilla
  • Haha
stigen och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.