96 443 läst · 316 svar
96k läst
316 svar
Robotklippare utan begränsningskabel - äntligen
Husqvarna kör kampanj nu på Automower 310E kit slinglös med epos för 29 ksek. Har ni sett något riktigt test ännu eller har någon insikt om detta är en bra lösning? Hade gärna inväntat mer recensioner men vår och gräsklippning kommer snabbt.
Lägg 310E i varukorgen, lägg till eposgrejerna när de kommer upp som rekommenderade tillbehör så får man priset. Väljer man 310E kit är det slutsålt lite märkligt. Sitter och funderar på köp själv, blev lite osäker på att de rekommenderar tomtbesiktning innan köp.S SF84 skrev:
Varför köpte du 5000 till 600kvm?🤔Tomture61 skrev:
Tror erbjudandet gäller tills 30 juni om jag tolkar webbsidan rätt. Står som kampanj på https://www.husqvarna.com/se/utforska-och-upptack/erbjudanden men som Andreas säger måste man lägga delarna i varukorg själv. 😅 Undrar om denna skulle klippa gräsmatta intill fasad eller om EPOS är mer för helt öppna ytor.S SF84 skrev:
När jag beställde hade dom olika däck på olika modeller. 5000 tillät också fler zoner, så även om du har liten yta men vill lägga till fler hinder på kartan så behövde man en större modell. Det senare kan dock ha uppdaterats i mjukvaran sedan dess.Farstatjej90 skrev:
Aha!Dennan4 skrev:
Det är Luba 2 dom säljer i år.
Jag har inte hunnit testa min än så får se vad den klarar 🙃
Är också på gång att köpa en som klarar 5000 kvadrat. Hur fungerar din Luba? Det blir en sån eller en stiga A5000. Har du några ytterligare tips.M MikkisJ skrev:Hej!
Jag har beställt en av Luba Awd5000, den största fyrhjulsdrivna modellen som klarar upp till 5000 kvm och 75% lutning. De första skeppas ut just nu. Min räknar jag med att den kommer runt april. Det har varit 150 personer över världen som betatestat den så det mycket information och mycket väldigt positiv feedback från dem. Just nu kan man man förbeställa till Sverige och motsvarande 400 dollar i rabatt mot ordinarie pris. Via särskild länk kan man ytterligare 100 dollar i rabatt på slutpriset. Fråga om ni vill veta mer
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 250 inlägg
Det är bara ett sätt att kräma ur dig mer pengar.
GPS är fritt att använda.
GPS är fritt att använda.