180 497 läst · 473 svar
180k läst
473 svar
Renovering av 125 kvadratmeter 20-tals våning
Renoverare
· Stockholm
· 18 442 inlägg
Även nyare TVs verkar inte lösa det, nu börjar det iof komma OLED som inte är curved, kanske får bli en sådan, känns sådär att punga ut 30k på en TV enbart för bolibompa
Eller också gör du som jag och säkert många andra skaffar/gör ett nytt fäste till duken som gör att den kommer utanför tv-n. Hur svårt kan det va!!AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 442 inlägg
Dukar är bulkigt som det är, så nej tack.. Men nu ska jag inte kapa Falkns tråd
Det har varit lite halvdåligt med bilder på färdigt resultat och helhet. Bjuder därmed nedan på lite inredningsbilder. En del saker ska fortfarande bytas ut och en hel del nyköp kvarstår, men listan har betats av ganska bra
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Snyggt!
En fråga angående stringhyllan. När gavlarna sitter på plats och man vill flytta ett hyllplan eller skåp, låter det göra sig utan att ta bort upphängningsbeslqgen på hyllorna/skåpen? Det ser tight ut att ta bort/sätta dit annars med tanke på hur tätt de horisontella hyllbärarna sitter på gavlarna!?
En fråga angående stringhyllan. När gavlarna sitter på plats och man vill flytta ett hyllplan eller skåp, låter det göra sig utan att ta bort upphängningsbeslqgen på hyllorna/skåpen? Det ser tight ut att ta bort/sätta dit annars med tanke på hur tätt de horisontella hyllbärarna sitter på gavlarna!?
Ett vanligt hyllplan är oftast inget problem. Är det mitt på gaveln går det att flexa lite också vilket underlättar. Skåpet är det nog lite värre med, men det beror mest på att det är bökigt att hantera då det väger en del. Att plocka bort fästena går dock väldigt snabbt. Man möblerar inte om särskilt oftakrillek skrev:Snyggt!
Administrator
· Skåne
· 7 925 inlägg
Ja riktigt snyggt
Renoverare
· Västragötaland
· 868 inlägg
Grymt fint!
Det var så "undanplockat" man kunde ha det före barnen
Det var så "undanplockat" man kunde ha det före barnen
Tack! Väldigt nöjda med dem faktiskt. Väldigt fin finish och kul effekt med fräsningen. Måste tillägga att emballeringen var riktigt bra nu till skänken. Vi hade ju en del strul med det när vi fick köksluckorna.Jonatan79 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 442 inlägg
Ha för mig falk gjorde inversen mot mig 1500 på väggen och 500 på snickerier, men kan ha fel
Edit:det är nog snarare 1000 på väggen
Edit:det är nog snarare 1000 på väggen