11 718 läst · 150 svar
12k läst
150 svar
Quiz: Vågar du pula med elen själv?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 690 andra personer som har gjort quizet "Vågar du pula med elen själv?"
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 147 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 147 inlägg
Bo.Siltberg skrev:
Tack för förklaringen. Det borde jag insett själv om jag bara aktiverade hjärncellerna litegrann..
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 111 andra personer som har gjort quizet "Vågar du pula med elen själv?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 5 057 andra personer som har gjort quizet "Vågar du pula med elen själv?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 417 andra personer som har gjort quizet "Vågar du pula med elen själv?"
Yay
Yay
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 5 200 andra personer som har gjort quizet "Vågar du pula med elen själv?"
Troligen ganska dåligt för att vara elektroingenjör..
Troligen ganska dåligt för att vara elektroingenjör..
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 723 andra personer som har gjort quizet "Vågar du pula med elen själv?"
Hade varit pinsamt annars...
Hade varit pinsamt annars...
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 5 339 andra personer som har gjort quizet "Vågar du pula med elen själv?"
Fick fel på 400V/16A dimmer och trefasfrågan med jordfelsbrytare. Men det är också pryttlar jag inte skulle ge mig på själv.
Fick fel på 400V/16A dimmer och trefasfrågan med jordfelsbrytare. Men det är också pryttlar jag inte skulle ge mig på själv.
Allvetare
· Östergötland
· 4 259 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 6 367 andra personer som har gjort quizet "Vågar du pula med elen själv?"
Ha! Jag missade 5:an. Finns det verkligen dimmers i hem för mer än 16A ( och 400v)??
Skulle inte tro det.
Ha! Jag missade 5:an. Finns det verkligen dimmers i hem för mer än 16A ( och 400v)??
Skulle inte tro det.