8 894 läst · 115 svar
9k läst
115 svar
Quiz: Vad kan du om badrum?
Medlem
· Sverige
· 5 379 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 296 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 317 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 347 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 118 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 434 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Woho
Tänk vad man lärt sig efter fuktskada som tog ett kvartal för stor firma att åtgärda...
Eller kanske mer utbildande att hänga här på Byggshus i +15 år
Godmorgon på Er!
Woho
Tänk vad man lärt sig efter fuktskada som tog ett kvartal för stor firma att åtgärda...
Eller kanske mer utbildande att hänga här på Byggshus i +15 år
Godmorgon på Er!
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 191 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 671 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"