8 894 läst · 115 svar
9k läst
115 svar
Quiz: Vad kan du om badrum?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 566 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Håller med tidigare insänadre om fråga nr:7 detta är ett firmanamn inget namn på typen/modellen på fläkt. Då skulle de stått liknande ”insticksfläkt”!
Håller med tidigare insänadre om fråga nr:7 detta är ett firmanamn inget namn på typen/modellen på fläkt. Då skulle de stått liknande ”insticksfläkt”!
Verktygstokig
· Östergötlands Län
· 89 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 672 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Funderar på om det ska klassas som ett skitbra resultat….
Funderar på om det ska klassas som ett skitbra resultat….
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 651 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 698 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Brukar ofta ha ett eller två fel på frågorna och då på något som en liten yrkesgrupp använder i sina jobb normalt...
Brukar ofta ha ett eller två fel på frågorna och då på något som en liten yrkesgrupp använder i sina jobb normalt...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 905 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Renoverare
· Kalmar
· 2 851 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 907 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 907 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 908 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 190 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 753 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 994 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 010 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"